![]() |
Aantal huurders in Vlaanderen daalt voor het eerst
Wat besluiten jullie hier uit ?
titel: Aantal huurders in Vlaanderen daalt voor het eerst link: http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...4-400212814eec Citaat:
|
Ge zou zot zijn, betalen voor het huis van een ander.
Helaas doet elke belastingbetaler dat nu al, want een deeltje van de grote pot gaat naar sociale huisvesting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als tentjes voor onze soldaten goed genoeg zijn... |
Citaat:
Iemand van extreem-links begrijpt dat niet. Vooral die intelligente inrichting en beheer is te moeilijk. Iemand van extreem-rechts begrijpt dat niet. Vooral solidariteit is te moeilijk. Allen van centrum-rechts tot centrum-links vinden dat de normaalste zaak van de wereld. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar eens op campings. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar is ondertusse n verboden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Scoutskampen iemand? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is "helaas" niet mijn schuld dat er 11 000 000 "belgen" zijn. Nieuw of oud. En die "moeten" gehuisvest zijn volgens normen en regels A++premium tot en met Z³ gamma quadrupel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was KRO en controleerde transport, trein en tankbewegingen in Duitsland. Mijn eerste contract als industrieel ingenieur was Inkoper bij Jonckhere Bussen Roeselare en vervolgens 15 jaar Belgisch topverkoper van een world leading multinational machineconstructeur, dat is wel wat anders dan A2 mekanieker, waarvan ik er een ploegje ter mijner beschikking had. Jij bent de eerste mekanieker met enorme capsones die ik leer kennen. Uiterst gelukkig enkel virtueel weliswaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be