![]() |
Proficiat staatssecretaris Zuhal Demir
De partijraad heeft beslist.
Een Vlaamse dame van Turks-Koerdische origine zal opgenomen worden in uw federale regering. De rwa Phphphillipe zal braaf haar eed aanhoren. . |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Typisch N-VA-produkt. Zij maakt van haar persoonlijke situatie de maatschappelijke norm : alle werklozen zijn vrijwillig aan de kant gaan staan, armoede wordt van generatie op generatie doorgegeven, de meeste zieken zijn niet echt ziek, ...
Haar papa was de jongste gepensioneerde van België maar alle bruggepensioneerden moeten van haar terug aan het werk. Veel sterkte aan alle arme mensen. De Koerden zullen wel veel "gelijke kansen" krijgen van haar! De N-VA-kabinetten en het Schoonverdiep kunnen al bureau's gaan bijzetten!! |
Een keuze van vorm boven inhoud. N-VA mikt op een herhaling van het Franckenfenomeen: geef een intellectuele nul met een grote bek een portefeuille je hebt elke week een nieuw relletje met oneindig veel mediacoverage.
Sarah Smeyers moet overigens ondertussen toch echt wel gaan beseffen dat ze altijd de voetveeg van het bestuur zal blijven. |
|
Citaat:
|
Sterke dame.
Ik heb meermaals met haar aan tafel gezeten. Goede keuze van de N-VA. |
Als men bij de N-VA zo van die gekkigheden gaat doen denk ik dat ze bij de eerstvolgende verkiezingen véél 'klanten' gaan verliezen. :roll:
|
Citaat:
Ze haalde meer dan 19.000 voorkeurstemmen. |
Citaat:
Nu heb ik geen idee hoe dat gebeurt bij de andere partijen, maar ik vrees dat dat daar niet zo democratisch er aan toe gaat. . |
Citaat:
. |
intelligent is ze zeker en ze verdient een kans. Maar ze gaat toch moeten beseffen dat niet iedereen zich op eigen kracht uit een moeras kan trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet wil zeggen dat het een slechte beslissing is. Sarah Smeyers had ook niet slecht geweest maar goed. |
Komt ze nog naar Genk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Succes Zuhal!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be