![]() |
Deontologische commissie buigt zich alsnog over Bracke
Brokkenpiloot Bracke mag het gaan uitleggen aan de commissie :lol:
Citaat:
|
De meerderheid zal in die commissie wel vlug de zaken tot zijn juiste proporties herleiden, in plaats van daar politieke spelletjes �* la Calvo van te maken.
. |
Citaat:
Uw partij is trouwens de enige die de inkomsten van haar politici nog niet bekendgemaakt heeft! Hebben jullie iets te verbergen? |
Conclusie: de NVA, een traditionele graaipartij.
|
Citaat:
U wil dus dat de N-VA mee doet met dat onnozel spelleke gelijk de groen, rood en blauve aan het spelen zijn? De rooi verbergen al mooi Tom Balathazar. De Blauve vergeten toevallig lonen die aan NVs van schepenen worden over gemaakt, of trekken een verkeerde netto waarde erop (want een NV dient niet voor belastingsoptimalisatie dixit Versnick). Crombez trekt zijne kak ook al in. Geen cumul. Nu: alé, een beetje cumul. Ge moogt 6600 euro netto verdienen + 3 privé mandaten. Al die NVs zijn privé mandaten. Een debieler voorstel heb ik de laatste weken niet gehoord, behalve alles wat uit Calvo zijne smikkel komt. De blauw hebben Peeters en Versnick ook wat laten doen. Ach ja, de rakkers. Ik ben wel blij dat jij hun lijstjes met lonen nog ernstig neemt. Dan hebben ze die toch niet voor niets gemaakt en hebben ze toch één naieveling gevonden die het belangrijk vindt. Maar ja, laten we wachten op de lijst van de NVA. Die hebben wat te verbergen. Ondertussen bedriegen de rooi en de blauve u waar je bij staat. En de wereld draaide verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelofeloos. |
Mooi zo ! Broeder Bracke zal ongetwijfeld wel één of andere uitleg klaar hebben. Die durft al wel eens evolueren van dag tot dag, maar wie verwacht iets anders van de Vlaamse Graaigaai ?
|
Ik heb er geen probleem mee dat het Bracke warm gemaakt wordt.
Maar de harde roeper heeft zelf boter op z'n hoofd. Dat hij eerst eens al de bijkomende mandaten naast zich neerlegt vooraleer hij begint te roepen. Nu is dit een pot - ketel verhaal. |
Citaat:
|
Ik heb het wel voor de zienswijze die concurrente en tegenstreefster ontwikkelde in de Standaard van vandaag:
Citaat:
Dan zijn er andere en dringendere zaken te bekijken, maar dat is voor andere draden. . |
Citaat:
het beleg van Antwerpen |
Citaat:
|
Ben Bracke beu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om zijn voorzitter uit de wind te zetten? Stielbederf? Nieuwsblad |
Ik vind dit goed, maar het zou over alle parlementsleden moeten gaan en niet enkel de voorzitter.
|
Citaat:
Bracke is (en was altijd) een opportunistische kwal. Politicus wordt je niet plots op je 57ste. Hij deugt gewoonweg niet. |
Citaat:
Kneus Calvo zit op een ander te kakken, maar vergeet ons Brammetje en Dirk Holemans. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be