Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wij zijn geen ratten, wij komen terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237567)

dalibor 26 februari 2017 23:06

wij zijn geen ratten, wij komen terug

Vanmiddag als Antwerpfan op de Bosuil uit het dak gegaan.

We komen er aan ...

Xenophon 26 februari 2017 23:10

Je bent een hooligan? :O

dalibor 26 februari 2017 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8390894)
Je bent een hooligan? :O

Nee. Daar zitten nog andere mensen ook.

Xenophon 26 februari 2017 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8390895)

Ah ok.

dalibor 26 februari 2017 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8390898)
Ah ok.

Maar ik ken ze wel. ;-)

Verwachtte er vandaag niets meer van. Tot in de slotfase een oerkreet losging na de gelijkmaker van Roeselare in Lier. En dan in de laatste minuut zelf de zege pakken. Waanzin.

fox 27 februari 2017 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8390895)

Op den antwerp? Nee, toch. Soit, voor elke voetbalfan uit eerste is het nu hopen op Roeselare, anders mogen we dat schorriemorrie weer "verwelkomen" voor een potje miserie. We hebben al genoeg aan het krapuul van Standard eigenlijk.

dalibor 27 februari 2017 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8391048)
Op den antwerp? Nee, toch. Soit, voor elke voetbalfan uit eerste is het nu hopen op Roeselare, anders mogen we dat schorriemorrie weer "verwelkomen" voor een potje miserie. We hebben al genoeg aan het krapuul van Standard eigenlijk.

We komen er aan zeg ik u. :twisted:

HRobin 27 februari 2017 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8390900)
Maar ik ken ze wel. ;-)

Verwachtte er vandaag niets meer van. Tot in de slotfase een oerkreet losging na de gelijkmaker van Roeselare in Lier. En dan in de laatste minuut zelf de zege pakken. Waanzin.

Was wel een beetje sterven tot die laatste minuut :-)

Zeus 27 februari 2017 11:56

Ik hoop van harte dat Antwerp in 2de blijft. Er loopt al genoeg 'supporters'crapuul rond in eerste klasse.

The Paulus Experience 27 februari 2017 13:26

:evil: Is dit een thread over sport?

fox 27 februari 2017 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8391256)
:evil: Is dit een thread over sport?

Nee, over Antwerps uitschot

vlijmscherp 27 februari 2017 13:31

Raar systeem in 2e klasse, de ploeg met de meeste punten gaat niet over.

vlijmscherp 27 februari 2017 13:32

en het is toevallig Antwerp dat nog kans maakt. Dit ruikt naar een N-VA complot, De Wever zal er wel weer tussen zitten.

Elio di Supo 27 februari 2017 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8391261)
Raar systeem in 2e klasse, de ploeg met de meeste punten gaat niet over.

Het was simpeler vroeger. Wie eerste eindigde promoveerde zondermeer naar 1e. De periodekampioenen speelden dan een eindronde om de 2e stijger te bepalen. Nu met al die play-offs in 1e en 2e is het wel een soep geworden.

dalibor 27 februari 2017 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8391200)
Ik hoop van harte dat Antwerp in 2de blijft. Er loopt al genoeg 'supporters'crapuul rond in eerste klasse.

tu quoque?

Anselmo 27 februari 2017 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8391263)
en het is toevallig Antwerp dat nog kans maakt. Dit ruikt naar een N-VA complot, De Wever zal er wel weer tussen zitten.

Uiteraard !!!!!!!
Diene schurk.

:rofl:

dalibor 27 februari 2017 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8391266)
Het was simpeler vroeger. Wie eerste eindigde promoveerde zondermeer naar 1e. De periodekampioenen speelden dan een eindronde om de 2e stijger te bepalen. Nu met al die play-offs in 1e en 2e is het wel een soep geworden.

Het ironische is dat Antwerp als enige club uit tweede tegen die hervorming heeft gestemd. Andere clubs, waaronder Lierse, stemden voor.

Zeus 27 februari 2017 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8391263)

Zelfs De Wever wil niet met RAFC geassocieerd worden.

Antwerp = marginaliteit, verval, schimmige financiën

quercus 27 februari 2017 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8390889)
Vanmiddag als Antwerpfan op de Bosuil uit het dak gegaan.

We komen er aan ...

Euhhh... ik ben nogal een beotiër als het op voetbal aankomt. Als ik het goed begrepen heb zijn er in Antwerpen twee voetbalclubs. Die hebben blijkbaar nogal de pest aan elkaar. Jij bent fan van Antwerp. Is dat niet de club van "t Stad"? En dan heb je ook nog Beerschot die veeleer als de club van de Antwerpse randgemeenten is? Heb ik het mis? Antwerp speelt dus in Eerste klasse B?

dalibor 27 februari 2017 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8391313)
Euhhh... ik ben nogal een beotiër als het op voetbal aankomt. Als ik het goed begrepen heb zijn er in Antwerpen twee voetbalclubs. Die hebben blijkbaar nogal de pest aan elkaar. Jij bent fan van Antwerp. Is dat niet de club van "t Stad"? En dan heb je ook nog Beerschot die veeleer als de club van de Antwerpse randgemeenten is? Heb ik het mis? Antwerp speelt dus in Eerste klasse B?

Antwerp is de oudste club en grosso modo de ploeg van 't stad en de ruime noordrand.

Beerschot vindt meer aanhang op het Kiel en de zuidkant van de stad en randgemeenten. Beerschot ging in 1999 failliet, maar Germinal uit Ekeren is dan verhuisd naar het Kiel. Die zijn op hun beurt failliet gegaan, waarna eersteprovincialer Wilrijk het stadion en de supporters heeft overgenomen.

En Antwerp mag nu met Roeselare uitmaken wie naar 1A promoveert. Dat gebeurde dankzij een doelpunt in de 89ste minuut, zonder hetwelk Lierse die finale had gespeeld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be