Ter re-info desbetreffend artikel:
http://www.elintransigente.com/polic...ia-411727.html
Citaat:
Chocolate impregnado con droga: detienen a un qu�*mico argentino en Bolivia
sábado, 12 de noviembre de 2016 Las fuerzas antinarcóticos bolivianas realizaron un allanamiento e incautaron potentes alucinógenos

BOLIVIA (NA) - Un qu�*mico argentino y dos personas de nacionalidad europea fueron arrestados por las fuerzas antinarcóticos de Bolivia: están acusados de operar un sofisticado laboratorio artesanal de drogas sintéticas en el que se produc�*a chocolate impregnado con droga, una modalidad hasta ahora desconocida en el pa�*s, informó la polic�*a.
"Se ha procedido al allanamiento del domicilio donde se ha encontrado un laboratorio casero y donde se fabricaba las drogas sintéticas más potentes del mundo", explicó a la prensa Santiago Delgadillo, director de la Fuerza Especial de Lucha Contra el Narcotráfico (FELCN). Los detenidos son el qu�*mico argentino Alejandro Ariel Mag Gaw (35), el belga Johan Nicolás Bolensi (52) y la franco-holandesa Celine Audrey Stephanie Maake Brackhuis (36).
El jefe policial detalló que el alucinógeno era producido en base a un tipo de hongo (conocido como cucumelo) importado desde Argentina. Luego de una serie de combinaciones qu�*micas, los traficantes obten�*an un chocolate impregnado con la droga.
El laboratorio intervenido operaba en la zona sur de la ciudad de La Paz, cercano a un circuito tur�*stico. Cada chocolate era vendido a 20 dólares en discotecas y pubs de la capital. Asimismo, los agentes decomisaron una sustancia denominada DMT-Dimetilamino, elaborada con una planta de origen brasileño (Jurema Preta), que los detenidos presuntamente mol�*an para extraer el alcaloide y que luego mezclaban con thinner. Tras refrigerarla, la convert�*an en cristal para ser consumido por inhalación.
Marco Antonio Álvarez, subdirector de la FELCN, indicó que los productos detectados son "algo novedoso" en La Paz, pues es la primera vez que la polic�*a antinarcóticos incauta ese tipo de alucinógenos.
|
Beste forummertjes, ik heb zitten opzoekingen doen want ik vond het allemaal nogal louche dat Johan blijkbaar als enige daar nog in de gevangenis zit te brommen. Dit terwijl tomm recent liet weten via goede bron - i.e. inside-info van vrienden, vernomen te hebben dat de Argentijn Alejandro Ariel Mac Gaw (jawel, Mac Gaw en niet Ma
g Gaw) inmiddels vrijgelaten zou zijn!!
Maar niet enkel hij, ook die Nederlandse is inmiddels op vrije voeten!!!!!
Ja dat is ze hoor, ze verbergt haar gezicht maar het gaat wel zeker om deze dame. Zo vernam ik dat ze in Frankrijk zit en dat ze haar vrijheid te danken heeft aan het feit dat haar vader NL ambassadeur is in de contreien met een voorgeschiedenis in Bolivia. Ja google het maar en trek het maar na, ik verzin hier niets: de naam is overigens net als die van de Argentijn slecht gespeld (hum, waar hebben we dat nog gezien dat de politie niet te goei zonder fouten kan schrijven..) want het is Céline Braakhuis en niet Bra
ckhuis.
Wie dus googelt zal dus op een stel links vallen waaruit blijkt dat deze jongedame niet ontoevallig clementie mocht genieten vanwege Bolivië daar zij de dochter is van NL ambassadeur Norbert Braakhuis - werkzaam in de regio, Venezuela om precies te zijn, en daarvoor oa in Bolivia.
http://venezuela.nlambassade.org/org...cv-ambassadeur
http://copainsdavant.linternaute.com...akhuis-3479697
https://www.trombi.com/Personnes/Nai...huis-P-367BV-P
Bon en dit dus terwijl arme Johan nog steeds vastzit daar in de bak en Bolivia grote tamtam en machtsvertoon maak(te) om drugs aan te pakken. Pffff! Wat is dat allemaal zeg, waarom mag de ene wel terug vrij de natuur in en moet de ander maar op zijn kin kloppen.
Konden die kaaskoppen er niet voor zorgen dat Johan als Belg ook een graantje mocht meepikken en mee de vlieger op richting vrijheid?!!
Waarom moet Johan alleen opdraaien voor deze shit??!
Waarom????
Omdat hij geen fils �* papa is zeker....... Ja, we zijn niet van gisteren, da's dus walgelijke klassejustitie!!!!!
Bon en 't is te hopen dat ie vlug vrij mag komen want in tegenstelling tot dat mens denk ik dat ie niet het type is om te zitten dwepen met "Amazonas Andes Psytrance".... Psy als in
psychedelic zeker :roll:
M'enfin moet arme Johan nu boeten omwille van een irresponsabel mens dat nu lekker veilig en geborgen in Bordeaux zit én gezellig Kerst & Nieuw mocht vieren, dit terwijl Johan op zijn kin mocht kloppen en vermoedelijk kapot gaat van de stress....!!
Dit is niet eerlijk, drugs zijn slecht indeed, maar als dat mens een tweede kans verdient dan Johan ook....... het is tenslotte helemaal niet bewezen dat hij de schuldige hieraan is, en zelfs al zou hij er iets mee te maken hebben dan nog vind ik dat hij net als die anderen ook terug vrij mag, ofwel, en nu ga ik iets gemeen zeggen: dat ze die anderen dan ook terug de bak insteken!!!!!
IEDEREEN GELIJK VOOR DE WET! OF IEDEREEN ONGELIJK!!!! :evil::twisted::evil:
PLS FREE JOHAN...............!!!!!!