![]() |
Niet de geschiedenis, maar de mens herhaalt zich steeds
Citaat:
De vergelijking met de Kristalnacht vertoont toch zichtbaar een aantal parallellen. Op 7 november 1938 was het de Duitse attaché Ernst vom Rath die door de zeventienjarige Poolse jood Herschel Grynszpan werd doodgeschoten. Dat werd door Goebbels aangegrepen om op 9 november 1938 de joodse synagogen, scholen en bezittingen kort en klein te rammen. Op 2 november 2004 was het Theo van Gogh die door de Amsterdamse/Marokkaanse moslim Mohammed B. werd doodgeschoten. Dit werd door extreemrechts aangegrepen om op 8 november 2004 een aantal moskeeën, scholen en bezittingen van moslims te vernielen en in brand te steken. De jarenlange volgehouden propaganda tegen de joden (en zestig jaar later tegen de moslims) wierp haar vruchten af, het was nog enkel wachten op een goede aanleiding -excuus- om er de beuk in te zetten. [font=Nadianne]"Niet de geschiedenis, maar de mens herhaalt zich steeds" [size=-2]F. Voltaire (1694-1778 )[/size][/font] |
Dus zal het nog een paar jaar duren vooraleer de eerste concentratiekampen gebouwd worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik je site bekijk, dan heb ik toch nog altijd heel wat respect voor de nauwgezetheid waarmee je je documenteert. Oprecht ontzag en dat méén ik voor de volle 100%. Als je echter met dit soort van absurde conclusies komt aandraven, dan stel ik me even oprecht de vraag of de site en de auteur van dit staaltje simplisme wel dezelfde zijn. Sorry.... |
Begin maar al te hamsteren, binnen een paar jaar is het wereldoorlog III waarbij Nederland eerst Duitsland zal binnenvallen en vervolgens België gebruikmakend van een indrukwekkende oorlogsmachine die de jaren daarvoor opgebouwd werd.
Moslims zullen dmv goederenwagons systhematisch worden weggevoerd naar concentratiekampen diep in het Duitse binnenland waar ze de dood door vergassing wacht. De democratie wordt afgeschaft en vervangen door een totalitair regime: het derde rijk is geboren!!! En dit alles omdat in 2004 een paar pubers een molotov cocktail in een Moslimschool kieperde net na de moord op Van Gogh !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook sorry... |
ThePiano, u lijkt dan toch op Van Gogh die zijn eigen mening naar voor bracht op een provocerende wijze
|
Citaat:
Ga jij DAT vergelijken met een democratische regering anno 2004, in een land dat om zijn tolerantie bekend staat en stond en nu het deksel op de neus krijgt? Als Nederlander zou ik me aardig beledigd voelen mocht ik zo iets lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be