Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Links stadsbestuur gedoogt schijngeweld-spelletjes op kop Bracke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237759)

De schoofzak 11 maart 2017 14:19

Links stadsbestuur gedoogt schijngeweld-spelletjes op kop Bracke

Nog maar een paar dagen geleden riepen heel wat politici op om niet zo aan vuilbekkerij te doen.
Dat was maar om te lachen zeker ?

titel: Kunstenaar laat Gentenaars met hamer op hoofd van Siegfried Bracke slaan
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2914490

Citaat:

De Gentse N-VA'er Siegfried Bracke is een van de drukst besproken figuren op het afscheidsfeest van de voormalige hoofdbibliotheek van Gent aan het Woodrow Wilsonplein. "We hadden nooit gedacht dat een van de 25 multimedia-installaties van Nerdlab zoveel aandacht zou trekken", meldt de organisator van het feest, Filip Standaert.

In Gent wordt de opening van de nieuwe stadsbibliotheek de Krook gevierd met een afscheidsfeest van de oude hoofdbibliotheek aan het Woodrow Wilsonplein.

Tot vijf uur vannacht kunnen de Gentenaren in de oude bibliotheek meefeesten. Er staan verschillende optredens gepland en de organisatoren van het feest werkten voor de aankleding van het event samen met de multimediakunstenaars van Nerdlab.

Een van de 25 installaties van Nerdlab is een zogenaamde "Wack A Mole" met de afbeelding van Siegfried Bracke. "Nerdlab kreeg de opdracht om een aantal installaties te maken die verwijzen naar literatuur, de stad Gent en de actualiteit. In een van die installaties is Siegfried Bracke verwerkt. De bezoekers kunnen punten scoren door met een hamer op zijn hoofd te tikken", aldus Filip Standaert.

De organisator benadrukt dat het om een ludieke artistieke installatie gaat en dat er geen politieke boodschap moet worden gezocht achter het werk. "De mensen komen hier vooral dansen om de opening van de Krook te vieren", vertelt Standaert.

Jay-P. 11 maart 2017 14:29

Valère heeft een harde kop zoals elke sos. Uwe maat riskeert niet veel, Schoof.

Jakko 11 maart 2017 14:38

Het doet me een beetje denken aan de ballenkraam van BDW met Elio in de hoofdrol. Is de zin voor humor dan volledig verdwenen bij de N-VA?

De schoofzak 11 maart 2017 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8402201)
Valère heeft een harde kop zoals elke sos. Uwe maat riskeert niet veel, Schoof.

Dat weten we wel in overvloed.

Maar gaat Termont beginnen bleiten, als er nu de een of de andere op de facebook van Termont zal posten "dat hij hem ook wel eens met een hamer op zijn sossenkop gaat kloppen" ?

Dus: dat spelletje: draagt dat bij tot een aangename samenleving ?

.

Knuppel 11 maart 2017 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 8402205)
Het doet me een beetje denken aan de ballenkraam van BDW met Elio in de hoofdrol. Is de zin voor humor dan volledig verdwenen bij de N-VA?

Dat herinner ik me nog, ja. En ik herinner me ook dat de sossen er niet mee konden lachen. :lol:

Jay-P. 11 maart 2017 14:43

Politiekers en een aangename samenleving promoten? Amai, nu al een zonneslag?

De schoofzak 11 maart 2017 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8402207)
Dat herinner ik me nog, ja. En ik herinner me ook dat de sossen er niet mee konden lachen. :lol:

Terwijl we toch mogen zeggen dat er een licht verschil is tussen een ballenkraam (iets dat al lang op de kermis staat) en met een hamer op iemands kop kloppen.

.

Vette Pois(s)on 11 maart 2017 15:10

nu nog een sikkel en het links feestje kan niet meer stuk

Knuppel 11 maart 2017 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8402224)
Terwijl we toch mogen zeggen dat er een licht verschil is tussen een ballenkraam (iets dat al lang op de kermis staat) en met een hamer op iemands kop kloppen.

.

Het maakt niet uit. Met of zonder kermis. De bedoeling was/is duidelijk.

DewareJakob 11 maart 2017 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8402226)

Vergeet hun schietkraam niet. :snipersm: N-va

daiwa 12 maart 2017 02:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8402234)
Het maakt niet uit. Met of zonder kermis. De bedoeling was/is duidelijk.

Idd.

Sywen 12 maart 2017 03:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8402206)

.

ziehier weer de dubbele moraliteit van de nva.

Als zij een kermiskraam opzetten om spa'rs belachelijk te maken, is dat geen probleem voor hen.

maar o wee, als iemand een spelletje met een nva'r maakt!! het kot is dan te klein.

Sywen 12 maart 2017 03:21

Citaat:

.

Als zij een kermiskraam opzetten om spa'rs/ps'rs belachelijk te maken, is dat geen probleem voor hen.

maar o wee, als iemand een spelletje met een nva'r maakt!! het kot is dan te klein.

Jay-P. 12 maart 2017 04:32

Ik zou de NVa niet lomper noemen dan andere partijen.
Het beste bewijs is dat ze zich zelfs sneller de geplogenheden eigen maakten. Geplogenheden waar andere partijen vele decenia over deden om zich tot de beperkte kring van traditionele politieke carrieristen te ontplooien.
Dat verdient onze verbewondering.

Zeus 12 maart 2017 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8402224)

.

Whack the mole is ook een kermisklassieker.

nabat54 12 maart 2017 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 8402205)

u ziet het verschil niet tussen de opening van een bibliotheek (gemeentebestuur) en een partijfeest van een politieke partij ?
Is de zin voor normaal besef volledig verdwenen ?

nabat54 12 maart 2017 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8402226)

:lol:

nabat54 12 maart 2017 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 8402562)

Als zij een kermiskraam opzetten om spa'rs/ps'rs belachelijk te maken, is dat geen probleem voor hen.

u ziet het verschil niet tussen de opening van een bibliotheek (gemeentebestuur) en een partijfeest van een politieke partij ?

o ja het gemeentebestuur is een onderonsje van rode en groenen in Gent, dan mag dat..

De schoofzak 12 maart 2017 16:31

En met een hamer.
Godbetert het voorwerp dat door de raam van de belangrijkste Vlaming gesmeten werd; gelukkig zonder gekwetsten.

(toegegeven: zo erg is dat nu ook weer niet, maar als er iemand denkt dat wij gaan nalaten om de sossen met een geweldsspelletje van hen te jennen, dan zijn ze nog niet thuis.

.

subocaj 12 maart 2017 17:49

Citaat:

Dat weten we wel in overvloed.

Maar gaat Termont beginnen bleiten, als er nu de een of de andere op de facebook van Termont zal posten "dat hij hem ook wel eens met een hamer op zijn sossenkop gaat kloppen" ?

.

Natuurlijk, maar pas als ze het in het echt doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be