![]() |
solidair met Nederland naar aanleiding van de Turkse agressie
Naar aanleiding van de Turkse provocaties ten aanzien van Nederland, en de sancties die zij aan Nederland zullen opleggen, verwacht ik van onze politici dat ze unaniem hun solidariteit met onze Nederlandse vrienden zullen betuigen.
Mogen we daar morgen initiatieven rond verwachten in het parlement? |
Solidair of solitair Nederland?
Verwacht maar eerder nog wat moslim minister benoemingen. |
ik vraag me af op welke wettelijke basis je dergelijke samenkomsten kan verbieden. Als die wettelijke basis gevonden hebben, mogen ze die gerust ook gebruiken om alle sossenbijeenkomsten te verbieden
|
Volgens Wouter Beke in de 7de dag verbied zelfs de Turkse grondwet om in het buitenland politieke campagne te gaan voeren (!)
Hetgeen de Nederlanders zullen bereikt hebben zijn meer "ja"-stemmers in Turkije voor Erdogan's referendum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar ik in Nieuwsuur 12/3 hoor zijn er, niet alleen Nederlandse maar ook Duitse aanzienlijke investeringen in Turkije zodat de Turken in geval van daadwerkelijke represailles in eigen vlees zullen snijden. |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-meeting.dhtml |
Citaat:
Dakan zoe dusni waareke, eh mannekes! Vertaal maar in 't schoon vlaams: too many cooks spoil the soup. (En een soep is't.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De regels zijn nochtans vrij simpel en moeten gewoon gehanteerd worden. Is er een gevaar voor de openbare orde: verbieden. Is er geen gevaar voor de openbare orde: toelaten. en voor de rest vooral niet luisteren naar extremisten aan beide kanten. |
Citaat:
En wat denk je van het cordon? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 105620 Turkije heeft mede dat verdrag ondertekend en dus is zij akkoord met die bepaling. En dan blijkt er nog dit te zijn. |
Citaat:
Dan hoeft die E.U. voor mij zeker niet meer. Maar die is toch al druk met zijn eigen palliatieve bezig ondertussen. Niet meer relevant dus. |
Citaat:
Laat de boomvrijers hun Turken maar binnen doen. Dan komen ze eens klaar. |
Citaat:
Kijk naar het voorbeeld dat Garry opgaf, uit 2014. Ook daar heeft de burgemeester van brussel een blok-manifestatie niet laten doorgaan, om redenen van dreiging van verstoring van de openbare orde. Niet omwille van hun ranzige boodschap. Op dezelfde manier kan/moet men die turkse toespraken en manifestaties behandelen : vanuit een dreiging van verstoring van de openbare veiligheid. |
Citaat:
Awel, Ik vind dit: Enne... volgens mij zijt ge ondertussen ook nog eens Turkish Delight met Fritte Me Scheup aan 't vergelijken. 't Is maar dat ge' tweet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be