![]() |
Even een voorspelling
De allochtoon Wilders gaat er geen scheet van bakken. Die man zal er niet aan te pas komen. Oh ja, een hoop engerlinge Ollanders zal voor die vreemdeling stemmen. Maar...met één A-4 tje, zonder leden en met totaal geen enkele visie hoe zijn waanzin in de praktijk te brengen zal Wilders een voetnoot worden in de Nederlandse geschiedenis. Hij zal slechts een vonkje teweeggebracht hebben bij de home Avondland pedigezen, die zichzelf tegen elkaar schurkend op een bank in het zonnetje alleen nog kunnen emmeren over een door hun dementie vaag geworden verleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rutte en zijn VVD voerden jarenlang een naïef en roekeloos pro-Turkije beleid en worden nu met de neus op de feiten gedrukt. Sinds het vertrek van de eerste Europese moslim allochtonen naar Syrië worden politici wel vaker met de neus op de feiten gedrukt de laatste jaren. Indien politici in NL en de rest van Europa de "waanzin" van Wilders wat eerder serieus hadden genomen dan zaten we nu niet opgescheept met een islamitische vijfde colonne. Dus nog een paar jaar van verdere escalaties die "niemand" had kunnen zien aankomen en onze leiders gaan ook beginnen pleiten voor de-islamisering en gaan doen alsof ze er helemaal zelf zijn opgekomen. Na veel onnodig, voorspelbaar en vermijdbaar bloedvergieten weliswaar. |
Hopelijk zijn de Hollanders verstandiger dan de Belgen, maar ik durf er aan te twijfelen. 't Zullen ook wel schijtlaarzen zijn die voor hun eigen maatschappij, cultuur en tradities niet durven opkomen.
|
Citaat:
Dat ook 'moslim autochtonen' dat doen, is een ander paar mouwen. Ik maak me echter geen illusies. Zolang de Saoedische ambassade en de Grote Moskee in dit land niet gesloten en vergrendeld (of desnoods in de fik gestoken) worden, zal er niks fundamenteel veranderen. Het ziet er ondertussen steeds meer naar uit dat ook de Turkse ambassade datzelfde lot dient te ondergaan. Wat mij betreft had de PKK liever gisteren al dan vandaag pas van de 'terroristen-lijst' geschrapt moeten worden. Hoe rapper fascisme de kop wordt ingedrukt, hoe beter. Men kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hoogblonde roeptoeter zou zo maar eens de 4de partij van Nederland kunnen worden.
#afgang |
goed zo! Rechts liberaal scoort beter dan verwacht. Rutte kan zijn besparingsbeleid dus verderzetten. De Sossen daarentegen, nog zwaarder afgestraft dan voorzien :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig maar ! Een twitter-fantast is nu echt wel alles wat we in ons Nederland kunnen missen als kiespijn. De klap op de smoel van Wilders is mij een goed flesje champagne waard. Home Avondland pedigezen zijn een kleinere minderheid dan de luchtbel waar ze zichzelf tot opblazen. Hopelijk wordt Groen Links de tweede partij en gaat mee aan de macht, Nederland positief laten veranderen. |
Ik kan alleen maar hopen dat de sossen in Belgie dezelfde pandoering krijgen dan hier in Nederland. Weg met de rooie graai-parasieten. Hier en overal in Europa.
|
Citaat:
Zetels van PvDA gaan gewoon naar Groenlinks, Denk, 50plus en PVV. |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien kan de Belgische staat luchthavens ter beschikking stellen van de Turkse luchtmacht? |
Citaat:
|
Wilders zwaar op de bek ?
Zo zwaar vind ik dat ook niet. "Slechts" vier zetels vooruitgaan op zijn vorige 15 zetels, dat is heel wat minder dan voorspeld, maar anderzijds ook niet "slecht". In het perspectief van de sossen hun achteruitgang, zelfs helemaal niet slecht. Juistere conclusie: verdienstelijk maar lang niet goed genoeg om mee te kunnen spelen. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be