![]() |
Vraagje aan mensen die iets van selectieprocedures kennen
Ik krijg af en toe aanbiedingen in mijn mailbox voor functies die totaal niet met mijn profiel overeenstemmen (vertegenwoordiger in hoogspanningskabels e.d.). Deze berichten komen van medewerkers van de selectiekantoren zelf, het zijn dus geen job alerts. Lezen die recruiters de C.V.'s niet, worden ze per aangebrachte sollicitant betaald, scheelt er iets aan hun verzendlijsten... of waaraan kan dat liggen?
|
Citaat:
|
Ik denk dat het aan jou ligt eerlijk gezegd.
Je vraagt gewoon om een selectie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alle gekheid op een stokje: de klant vraagt een technisch onderlegd persoon met ervaring in sales. Stuur jij dan een jurist die nooit in de sales gewerkt heeft en die in zijn CV geen aanspraak maakt op enige diepgaande technische kennis? |
Citaat:
De mails die je krijgt zijn meestal (semi)automatische mailings. Je zit dus ergens in hun adreslijsten met bepaalde trefwoorden en als ze die aanklikken krijg je dus af en toe mails met job aanbiedingen die slechts met de beste moeite van de wereld bij u passen. Gewoon laten weten aan de headhunters/selectiekantoren dat ze hun lijsten moeten aanpassen of u gewoon schrappen als ze niet bijleren. |
Citaat:
|
Ik krijg geen mails, behalve inmails via linkedin.
En dat zijn meestal serieuze job offers. Maar ik zit ook niet CV databases zoals stepstone en dergelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
ga dan maar uitleggen dat hetgene waarvoor ze u contacteren al twee stappen onder uw huidige niveau is :lol: |
Met verkoop van hoogspanningskabels, you could Khill yourself...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de VDAB krijg je bovenop de van de pot gerukte werkaanbiedingen gratis en voor niks dreigbrieven om uw uitkering af te nemen als je er niet op ingaat. VDAB, 20 jaar lang al, wat we zelf doen doen we beter. :)
|
Het algoritme staat nog niet op punt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be