![]() |
Stevaert heeft ontslag genomen als Vlaams minister en wordt de nieuwe voorzitter van SP.A.! Hij volgt Patrick Janssens op die vanmorgen ontslag genomen heeft als voorzitter om zijn kandidatuur als burgemeester van Antwerpen kracht bij te zetten. Wie Stevaert opvolgt als Vlaams minister is nog niet geweten.
|
Volgens mij een manoever om de populaire Stevaert hét gezicht van de campagne van SP.a te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stevaert, ga gewoon terug achter je tapkraan staan, laat ons met rust.
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Nog een geluk dat die gas niet bij SPIRI zi |
Toch liever Janssens burgemeester dan Coveliers. En dat Stevaert dan voorzitter wordt vind ik dan maar normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen nog werk hebben om de meubels te redden... En dat zonder gezichtsverlies... Ben nieuwsgierig wie de "zwartste piet" krijgt. |
Ik vind dit weer een perfect voorbeeld van het feit dat de politieke rompslomp belangrijker is dan de maatschappelijke kwesties. Normaal gezien mag men in een democratie verwachten dat de personen in de eerste plaats kiezen om een goed beleid te voeren, daar voor zijn ze immers verkozen. Maar wat er nu gebeurt is dat een politieker zijn ambt verlaat om partijpolitieke redenen, bestuur is dus blijkbaar minder belangrijk dan het hele partijpolitieke gebeuren.
|
Citaat:
Louis Tobback op 13.03.2003 over de Antwerpse crisis: "Die idioten hebben de show van Dewinter zèlf geregisseerd. Dit Antwerpen verdient Dewinter, de zwarte piet uit de hellekrocht van de demokratie!" |
Verkiezingsbedrog van steeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvveeeeeeeeeke
Gekozen voor regering en dan gaan lopen = juist zoals Mie Vogels enkele jaren geleden. Iets waarvoor men opkomt moet men volledig afmaken =uitdoen! |
Citaat:
|
Een mens die om de 5 seconden een 5 seconden durende eeuuuuuuuuh laat horen is voor mij teveel van het goede.
Mensen met een spraakgebrek kunnen tegenwoordig geholpen worden. |
Citaat:
mvg. Rogier :wink: |
goh, en dan blijkt het toch iemand volledig anders te worden. Maar daar zal ook wel een corrupt geurtje aan hangen zeker?
|
Citaat:
|
Zou nu iedereen gratis lid mogen worden van de SP.A? Als 't veur niet is... steendood!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be