Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Stevaert nieuwe voorzitter SP.A (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2379)

bartje 17 maart 2003 13:19

Stevaert heeft ontslag genomen als Vlaams minister en wordt de nieuwe voorzitter van SP.A.! Hij volgt Patrick Janssens op die vanmorgen ontslag genomen heeft als voorzitter om zijn kandidatuur als burgemeester van Antwerpen kracht bij te zetten. Wie Stevaert opvolgt als Vlaams minister is nog niet geweten.

S. 17 maart 2003 13:52

Volgens mij een manoever om de populaire Stevaert hét gezicht van de campagne van SP.a te maken.

thePiano 17 maart 2003 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Volgens mij een manoever om de populaire Stevaert hét gezicht van de campagne van SP.a te maken.

Jeps, een verstandige beslissing. Ook P. Janssens als burgemeester was van et begin af aan een verstandige keuze, alleen was PJ er aanvankelijk zelf niet zo happig op. Nu rest hem geen andere keuze. Liever hij dan ik, want de werkelijke vijanden van goed bestuur in Antwerpen zitten niet bij het gemeentebestuur maar bij de administratie, en daar kan zelfs een Filip Dewinter niet tegen opboxen.

Rogier 17 maart 2003 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Stevaert heeft ontslag genomen als Vlaams minister en wordt de nieuwe voorzitter van SP.A.! Hij volgt Patrick Janssens op die vanmorgen ontslag genomen heeft als voorzitter om zijn kandidatuur als burgemeester van Antwerpen kracht bij te zetten. Wie Stevaert opvolgt als Vlaams minister is nog niet geweten.

:cry: :cry: :cry: Steven weer alle dagen op TV. :cry: :cry: :cry:

Forza Europa 17 maart 2003 16:48

Stevaert, ga gewoon terug achter je tapkraan staan, laat ons met rust.

Paulus de Boskabouter 17 maart 2003 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa

Woon jij in Groot-Germanië?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Paulus de Boskabouter 17 maart 2003 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje

:cry: :cry: :cry: Steven weer alle dagen op TV. :cry: :cry: :cry:

daaaa iiiiis oooooomm de uuuuuuuuuuuiiiiiiitzeeeeeeeeeeending te reeeeeeekkkkkkken
Nog een geluk dat die gas niet bij SPIRI zi

Celebfin 17 maart 2003 18:22

Toch liever Janssens burgemeester dan Coveliers. En dat Stevaert dan voorzitter wordt vind ik dan maar normaal.

Kotsmos 17 maart 2003 18:26

Citaat:

En daarstraks al ieman horen zeggen dat de hele zaak een manoeuver is van de VLD om het LA te breken. Het zou misschien goed zijn de feiten ff aan te zien voor wat ze zijn en pas met analyses te smijten als het stof gaan liggen is, kwestie van niet te vervallen in absurde verdachtmakingen.

Bolter 17 maart 2003 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:

En daarstraks al ieman horen zeggen dat de hele zaak een manoeuver is van de VLD om het LA te breken. Het zou misschien goed zijn de feiten ff aan te zien voor wat ze zijn en pas met analyses te smijten als het stof gaan liggen is, kwestie van niet te vervallen in absurde verdachtmakingen.

Heb eerder de indruk dat dit, op dit moment, voor beide partijen een negatief effect heeft....

Ze zullen nog werk hebben om de meubels te redden...
En dat zonder gezichtsverlies...

Ben nieuwsgierig wie de "zwartste piet" krijgt.

alpina 17 maart 2003 23:50

Ik vind dit weer een perfect voorbeeld van het feit dat de politieke rompslomp belangrijker is dan de maatschappelijke kwesties. Normaal gezien mag men in een democratie verwachten dat de personen in de eerste plaats kiezen om een goed beleid te voeren, daar voor zijn ze immers verkozen. Maar wat er nu gebeurt is dat een politieker zijn ambt verlaat om partijpolitieke redenen, bestuur is dus blijkbaar minder belangrijk dan het hele partijpolitieke gebeuren.

thePiano 18 maart 2003 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolter
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:

Heb eerder de indruk dat dit, op dit moment, voor beide partijen een negatief effect heeft....

Ze zullen nog werk hebben om de meubels te redden...
En dat zonder gezichtsverlies...

Ben nieuwsgierig wie de "zwartste piet" krijgt.

Volgens Louis Tobback is die 'Zwarte Piet' Filip Dewinter (zie onder) en ik denk dat niemand d'r echt op uit is om met dienen bietekwiet in zee te gaan :roll:

Louis Tobback op 13.03.2003 over de Antwerpse crisis:
"Die idioten hebben de show van Dewinter zèlf geregisseerd. Dit Antwerpen verdient Dewinter, de zwarte piet uit de hellekrocht van de demokratie!"

chris k 18 maart 2003 09:34

Verkiezingsbedrog van steeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvveeeeeeeeeke
Gekozen voor regering en dan gaan lopen = juist zoals Mie Vogels enkele jaren geleden.

Iets waarvoor men opkomt moet men volledig afmaken =uitdoen!

Forza Europa 18 maart 2003 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza Europa

Woon jij in Groot-Germanië?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jij woont daar ook hoor...

Calle 18 maart 2003 10:45

Een mens die om de 5 seconden een 5 seconden durende eeuuuuuuuuh laat horen is voor mij teveel van het goede.

Mensen met een spraakgebrek kunnen tegenwoordig geholpen worden.

Rogier 18 maart 2003 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin
Toch liever Janssens burgemeester dan Coveliers. En dat Stevaert dan voorzitter wordt vind ik dan maar normaal.

Juist gelezen dat hij vervangen wordt door ofwel de zoon van Toback ofwel de dochter van den VDB, Freya dus ofwel de voorzitter van de SP.a van Antwerpen. We gaan er op vooruit, :cry: met het NEPOTISME :twisted: of in het vlaams [size=6]famillie en vrienden eerst[/size].

mvg. Rogier :wink:

Kotsmos 18 maart 2003 13:16

goh, en dan blijkt het toch iemand volledig anders te worden. Maar daar zal ook wel een corrupt geurtje aan hangen zeker?

jan hyoens 18 maart 2003 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin

Juist gelezen dat hij vervangen wordt door ofwel de zoon van Toback ofwel de dochter van den VDB, Freya dus ofwel de voorzitter van de SP.a van Antwerpen. We gaan er op vooruit, :cry: met het NEPOTISME :twisted: of in het vlaams [size=6]famillie en vrienden eerst[/size].

mvg. Rogier :wink:

Bij de SP.a is het zoals de maffia; la familia!!! :lol:

Luddo 18 maart 2003 17:33

Zou nu iedereen gratis lid mogen worden van de SP.A? Als 't veur niet is... steendood!

dinges 18 maart 2003 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Bij de SP.a is het zoals de maffia; la familia!!! :lol:

Kijk eerst eens naar je eigen partij. Of zegt de naam Dylan je niets ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be