![]() |
Imker worden
Zou dat geen beroep voor mij zijn?
|
euh nee
|
Gij zijt veel te prikkelbaar daarvoor.
|
Ik denk dat imker eerder een hobby kan genoemd worden dan een beroep.
Ken iemand die dat doet, niet te onderschatten de dag van vandaag. De bijensterfte is massaal. Zou er niet graag van moeten leven (als dat al mogelijk is). |
dat is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dag van vandaag moet je horzels houden.
Die brengen ganse dagen vers vlees aan.. |
Ik wil u wel eens in uw bui bezig zien met uw bijen.
PS: Ik ben Imker. Hobby. Om er van te kunnen leven moet je toch rekenen op een paar honderd tot duizenden kasten.... |
En als de werkbijen de arbeidsethos van hun baasje overnemen...
|
Het enige wat jij goed zou kunnen is de bijen kalmeren door de bedwelmende rook die uit uw mond komt...
|
Citaat:
Ik zou het niet als zelfstandige doen, maar ben zelf bereid het via een IBO te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het grootste gedeelte van onze honing wordt ingevoerd uit landen waar men vaker kan slingeren en het langer seizoen is (hier is dat mei-juni-juli-augustus). Imkeren is een hobby (die soms uit de hand loopt) in BE. Maar een essentiele en zeer belangrijke hobby, daarom dat ministerie van landbouw er bij betrokken is. |
Citaat:
Het kan voor u een ideale hobby zijn om tot rust te komen en u te kunnen concentreren. Wel aub GEEN WEED en geen WEEDGEUR bij de bijen. Die beesten ruiken dat. |
Citaat:
|
En als ge genocidaire gedachten hebt, blijft uit de buurt. Bijnen steken zelden als ge rustig zijt. Maar als ge flipt, wordt ge een opgezwollen speldenkussen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be