![]() |
Erdogan wil alle Europeanen uitroeien met geweld
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...en-lopen.dhtml
Erdogan: "Geen enkele Europeaan zal nog veilig over straat kunnen lopen" Beeld je eens in dat een Belgische politicus hier zou zeggen: "Geen enkele Turk zal nog veilig over straat kunnen lopen". Die Erdogan wil dus iedere Europeaan kapotmaken. Heel onze cultuur kapotmaken, inclusief u, ik en uw kinderen. Moet ik me nu bang of geterroriseerd voelen? Hier is alvast een eerste reactie van onze regering: ![]() |
Ze zijn al vele jaren bezig hun expats te onderwijzen en instructies aan het geven om hier alles over te nemen.
Gisteren op VPRO gezien, al hun imams krijgen hun wekelijkse preeks rechtstreeks vanuit Ankara evenals een loon. In iedere Moskee preekt men hetzelfde...letterlijk woord voor woord alsof ze een mail aflezen. En kritiek durven ze niet geven, ook de Turken zelf niet. Ankara heeft grote oren. Jawel krijg maar schrik want nu ze openlijk beginnen te provoceren wil zeggen dat ze er klaar voor zijn. Dit gaat escaleren. Het rare is dat bepaalde politiekers er ook zo achter blijven staan; zouden ze ook uit Ankara wat geld krijgen? Het moet toch iets zijn want normaal is het niet. |
Oeps, we zullen snel nog wat kaarsjes moeten branden, liedjes zingen, bloemetjes leggen en hand in hand dansen, liefst nog met de Erdogan-Turken in Europa. Dan is het gevaar bezworen.
|
Citaat:
Maar Trump die een verkeerde scheet laat is wereldnieuws. |
Make Istanbul Constantinople again!
Make Ayasofya Hagia Sophia again! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is in elk geval bij mij in het verkeerde keelgat geschoten.
Geen enkele Turk zal ooit nog van mij 1 minuut werk krijgen of 1 cent in hun luizige winkels. Mensen die nog naar Turkije op reis gaan mogen ook niet meer binnen in mijn huis. Gedaan met al wat Turks is. |
Citaat:
Moge het nu rap gaan. Pief poef paf...wie niet weg is is gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens lol @ Erdo die Dtsl en Nl verwijt de mensenrechten en de democratie niet te respecteren :lol: |
Citaat:
Het VB bewijst nog maar eens zijn gelijk, het was de enige partij die zich van in het begin verzette tegen toetreding van Turkije. |
Citaat:
Ja, terwijl in Turkije ondertussen een paar duizend rechters en andere functionarissen, zonder enige vorm van proces in "de doos" zitten. En wie ooit de film "Midnight Express" zag, weet dat de Turkse gevangenissen nog meer te mijden zijn dan andere. |
Citaat:
Het blijft in ieder geval oorverdovend stil langs die kant. Dit is in feite schuldig verzuim van onze autoriteiten. Benieuwd hoeveel leeghoofden er toch nog naar Turkije opvakantie gaan. (lekker goedkoop !) Als ze er letterlijk hun hoofd kwijt spelen, dan gaat er objectief gezien niet veel verloren, want wie het nu nog niet begrepen heeft ..... |
Hopelijk voelt er zich ergens een Erdolover in Dtsl of zo aangesproken...
|
Daar word ik nog wat islamofober van.
|
Citaat:
2! No taxation without representation. |
Citaat:
|
Citaat:
|
"This Europe, like before World War II, is a racist, fascist, cruel Europe... An anti-Islam and anti-Turkish Europe," Erdogan told a rally in Ankara in his latest onslaught against the European Union.AFP |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be