![]() |
Het Vlaams Blok is dood.LEVE HET VLAAMS BLOK!!
Hoeft geen verdere uitleg zou ik zeggen. ;)
|
Idd Prof, gelijk wat de uitspraak ook is.
|
Wat ik nog cooler zou vinden is dat het Vlaams Blok gewoon onder dezelfde naam opnieuw zou beginnen, ...
Dat zou pas nen dik uitgestoken middenvinger zijn naar het Establishment toe ! |
Citaat:
|
VB.A :twisted:
|
Citaat:
|
Vlaams bloc, misschien
|
Citaat:
Ik ben effenaf gewonnen voor [font=Arial Black]V[/font]laamse [font=Arial Black]L[/font]iga (VL). Ik vind Vlaams Belang een beetje gewoontjes... allez ik zal er wel rap aan wennen hoor. Ben al aan't oefenen... Het Belang heeft gezegd, (oeps... Het Belang Van Limburg?), men probeert het Belang te..., de mannen van 't Belang, ik heb Belang gestemd..., ik vind dat het Belang..., het belangrijkste van het programma van 't Belang... zie, het begint al te vlotten.... Komaan jongens, vel dat vonnis eens rappekes dat we de naam weten. Ik heb goesting om het gerecht voor de rechtbank te trekken als ze casseren omdat we dan de nieuwe naam niet te weten komen... want zoals bij DHL; daar slaap ik nu niet van se...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Als dat gewoon andere VZW 's zijn is er toch niks aan de hand, ! ? |
ofwel VSB
Vlaams Separatistisch Blok Dat is nog nen dikkere Fuck the king en iedereen die niet akkoord is ! |
""Ik vind Vlaams Belang een beetje gewoontjes""
Vuil Belang dekt volledig de lading. |
Effe wat domeininformatie:
Naam vlaamsbelang Status REGISTERED Registratie 23 november 2003 Laatste wijziging 18 oktober 2004 17:49 Naam Jeroen Soenen Organisatie Mediatech Internet Services - Plenso bvba Naam vlaamseliga Status REGISTERED Registratie 07 september 2004 Laatste wijziging 07 september 2004 16:53 Naam Steven Creyelman Naam vlaamsfront Status REGISTERED Registratie 21 juni 2004 Laatste wijziging 21 juni 2004 11:23 Naam Chris Demeyere |
Citaat:
|
Citaat:
Troost u, ik weet het ook niet, ! ;-) |
vlaamsbloc is nog vrij
|
En waarom niet Volksunie?
|
Citaat:
De nieuwe naam voor het Vlaams Blok : VlaamsBlok! :rofl: |
Het zou mij verwonderen dat de (eventuele) nieuwe naam nog niet geregistreerd zou zijn.
|
Citaat:
Benieuwd hoeveel er dan zullen volgen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be