![]() |
Eurostadion, wanneer kopt BDW die voorzet eindelijk binnen?
het is duidelijk dat dit stadion er niet komt in Grimbergen.
nu werd ook de bouwvergunning geweigerd na alle vorige negatieve adviezen. maar er is toch niks dat zegt dat dit stadion per se in Brussel (of Grimbergen) moet komen... Antwerp gaat naar eerste, Beerschot is goed op weg ... dat zit ook goed qua timing. de CEO van Ghelamco zit privé ook in RAFC... de Rode Duivels kunnen evengoed in Antwerpen spelen... Waarop wacht BDW om dat Eurostadion naar Antwerpen te halen (mét locatievoorstel waar er een bouwvergunning kan komen)? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan ze dat even snel bouwen als Oosterweel en gaat het overkapt worden? :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er daar op de Zuiderdokken geen plaats, waar vroeger de Sinksenfoor stond :twisted: |
Inderdaad, als ze dat voor elkaar krijgen zou dat nv-a een pak stemmen kunnen opleveren.
En dat is meteen een garantie dat het nationaal stadion na de Vlaamse onafhankelijkheid ook zeker in Vlaanderen zal staan. |
Citaat:
Enkele dagen terug, ik weet niet wie, was er nog iemand op de radio die zijn beklag deed. Als op het werk binnenkomt gaat het over voetbal tot en met wanneer je terug buiten gaat. Over eender wat er zich heeft afgespeeld en in het nieuws komt wordt niet gesproken alleen voetbal en nog eens voetbal. Aan mij is in elk geval dat buske-stamp-gedoe niet besteed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En welke deftige ploeg gaat er dan in dat stadion spelen? PSV? :rofl:
|
Citaat:
SCHEIDING! :cheer::cheer::cheer: Reden om er aan te beginnen! |
Citaat:
|
ze moeten maar een paar sossenwijken ontruimen en die huizen platgooien om er een nieuw stadion te bouwen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie heeft eigenlijk nog behoefte aan zo een horror-dossier in zijn/haar stad?
Wat Antwerpen betreft zou ik voorstellen dat er geconcentreerd wordt op uitvoering van een zeker verkeersplannetje? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be