![]() |
Catalaans spreken tegen Spaanse agent,601 € boete
Catalaans spreken tegen Spaanse agenten: € 601 boete!
Door Mark Demesmaeker op 28 maart 2017 Deze gepeperde rekening kreeg de Catalaanse professor Xavier Casanovas toen hij enkele weken geleden in zijn moedertaal een agent begroette op de luchthaven van Barcelona. Een waarlijk incivieke daad! Mijn Catalaanse collega en vriend, Ramon Tremosa, kroop in zijn pen en wil van de Europese Commissie weten op welke manier Brussel in de toekomst zal omgaan met discriminatie op grond van taal." http://www.markdemesmaeker.eu/nieuws...n-eu-601-boete En wij die dachten dat Spanje ondertussen een democratie was geworden.:roll: |
Dat vind ik crimineel.
. |
wil van de Europese Commissie weten op welke manier Brussel in de toekomst zal omgaan met discriminatie op grond van taal.....
walen in vlaanderen? ring ring ring |
Citaat:
Bonnemorgen! |
Citaat:
De Walen willen Frans blijven spreken ,buiten hun regio in Vlaanderen Een wereld van verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
Hun eigen aspiraties aan iemand anders toeschrijven , om hem nadien aan te vallen wegens die aspiraties.:roll: |
Enkel voor een begroeting? Amai. En wat als die agent in het Engels of Frans zou aangesproken worden? Doet me wat denken op de Black & Tan tijdens de Britse bezetting van Ierland.
|
Kunnen we misschien een neutralere bron vinden? Het relaas van de groene vinger lijkt mij nogal eenzijdig.
|
Markske met de groene vingers schrijft vol trots, dat hij de brief van zijn collega mee ondertekende !!!
Een ware held... Nu weet ik waarom we die oelewapper al sinds 2013 een salaris van europees parlementslid betalen... :roll: Daarvoor vangt die kerel maandelijks 6.200 netto wedde + 304 euro per vergadering waarvoor hij het register tekent, + 4.300 euro forfaitaire onkostenvergoeding + integrale terugbetaling van hun vliegtickets en andere reiskosten. Markske ondertekende mee een brief ! Die kerel is al even nutteloos als zijn voorgangster Frieda Brepoels, die heeft ook jarenlang haar kas zitten vullen zonder een klap uit te richten. Potverteerders, en ze stoefen er nog over op hun onnozele website ook. Miljaardegodvervlamdedjue... Is de bevolking écht zo achterlijk dat we dit blijven pikken ? Zo iemand zou moeten met pek en veren worden ingestreken en dan het dorp uitjagen. ![]() |
Citaat:
Als de feiten hen niet bevallen , zullen die feiten wel niet waar zijn . |
Citaat:
http://catalanmonitor.com/2017/03/23...elona-airport/ Citaat:
|
Moet een agent zich niet identificeren? Hij hoeft daarom geen identiteitskaart voor te leggen maar een dienstkaart zou toch wel moeten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel je eens voor, de taal van je regio gebruiken in de luchthaven van diezelfde regio. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier is een meer 'neutraal' artikel. Hij kreeg die boete niet omdat hij Catalaans sprak maar omwille van het feit dat hij lastig deed bij een ID controle:
http://catalanmonitor.com/2017/03/25...olice-officer/ Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be