Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Klassejustitie anno 2017 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238006)

Rahowa 29 maart 2017 12:09

Klassejustitie anno 2017

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...ine-Boel.dhtml

Wie nog greintje geloof hechte aan de onafhankelijkheid van het gerecht zal nu toch wel tot zijn zinnen komen.De miljonair parasieten van Saksen-Coburg tonen hoe ver hun tentakels reiken.

Zeus 29 maart 2017 12:18

Ik vroeg mij gisterenavond al af waar de Vlaams-verontwaardigde klaagstroom bleef.

(de tentakels en het fortuin van de familie Boënne reiken vandaag overigens vele malen verder)

De Koninck 29 maart 2017 12:24

Ge moet in belgistan toch al serieus achterlijk zijn om nog achter het koningshuis te staan!

Rahowa 29 maart 2017 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8415786)

(de tentakels en het fortuin van de familie Boënne reiken vandaag overigens vele malen verder)

Dat blijkt duidelijk uit de uitspraak:?.

Eduard Khil 29 maart 2017 12:25

Citaat:

I

Boël Zeus, Boël.

Voor de rest klopt je opmerking. Oa de Sofina holding is van hen en hun geschat vermogen bedraagd 1.5 miljard euro.
http://derijkstebelgen.be/vermogende/familie-boel/

Xenophon 29 maart 2017 12:29

Citaat:

Ik vroeg mij gisterenavond al af waar de Vlaams-verontwaardigde klaagstroom bleef.

Wie is dat misschien?

Alleszins, dat wist de dochter van onze koning toch ook?

eno2 29 maart 2017 12:45

"Volgens de rechter is een biologische band immers niet voldoende om het vaderschap aan te tonen." Die rechter is of zo zot als een draaideur en moet dringend geïnterneerd worden of is inderdaad een marionet van het Koningshuis en moet afgezet worden.

Hoe lang voert Delphine die strijd nu al?

eno2 29 maart 2017 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Koninck (Bericht 8415789)
Ge moet in belgistan toch al serieus achterlijk zijn om nog achter het koningshuis te staan!

Ergo de helft of meer van de Belgische bevolking is achterlijk. Vooral in Vlaanderen. Als ik het niet gedacht had...

Dadeemelee 29 maart 2017 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8415806)
"Volgens de rechter is een biologische band immers niet voldoende om het vaderschap aan te tonen." Die rechter is of zo zot als een draaideur en moet dringend geïnterneerd worden of is inderdaad een marionet van het Koningshuis en moet afgezet worden.

Hoe lang voert Delphine die strijd nu al?

Het schijnt nochtans wel te kloppen.

Je kan het ook omdraaien: iemand wordt 40 jaar lang erkend als dochter of zoon. Dan blijkt uit een DNA onderzoek dat ze van een andere man zijn. Onterven?

Rahowa 29 maart 2017 12:49

Citaat:

"Volgens de rechter is een biologische band immers niet voldoende om het vaderschap aan te tonen."

In de gloria is terug.Dit kun je toch nergens ter wereld vertellen zonder je onsterfelijk belachelijk te maken.

Citaat:

"Volgens de rechter is een biologische band immers niet voldoende om het vaderschap aan te tonen."

In de gloria is terug.Dit kun je toch nergens ter wereld vertellen zonder je onsterfelijk belachelijk te maken.

Citaat:

fox 29 maart 2017 12:56

Citaat:

De familie Boël staat aan de kant van de koninklijke familie in deze zaak.

eno2 29 maart 2017 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8415812)

Dat zal dan ook wel gebeuren in de internationale pers.

Zeus 29 maart 2017 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8415811)

Toch wel, bezit van staat wordt wel vaker gebruikt, in verschillende rechtssystemen. In common law landen vooral voor huwelijk, in Frankrijk voor huwelijk, afstamming,naam en zelfs geslacht.

Zeus 29 maart 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8415796)
Wie is dat misschien?

Sorry, kennis van mij. Eventjes naamverwarring

eno2 29 maart 2017 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8415809)
Het schijnt nochtans wel te kloppen.

Je kan het ook omdraaien: iemand wordt 40 jaar lang erkend als dochter of zoon. Dan blijkt uit een DNA onderzoek dat ze van een andere man zijn. Onterven?

Side issue. Het gaat over het vaststellen van het vaderschap tout court. DNA test. Simpel toch. Dit is géén interpretatie issue. Ook Koning Carlos is daaraan ontsnapt via gemanipuleerde rechters. Als ik me niet vergis bij een Antwerpse.

eno2 29 maart 2017 13:01

Wie zijn hier dan de bastaarden?

Zeus 29 maart 2017 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8415831)
Side issue. Het gaat over het vaststellen van het vaderschap tout court. DNA test. Simpel toch. Dit is géén interpretatie issue. Ook Koning Carlos is daaraan ontsnapt via gemanipuleerde rechters. Als ik me niet vergis bij een Antwerpse.

Een DNA test is niet simpel. Dat is een inbreuk op de fysieke integriteit van de persoon.

Niet meer dan logisch dat daar eerst een rechterlijke beslissing moet aan voorafgaan.

Dadeemelee 29 maart 2017 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8415831)

Ik denk dat je dat gewoon kan weigeren (tenzij je al veroordeeld bent??). De rechter kan die weigering wel als een bekentenis interpreteren.

Maar hier wordt 'vaderschap' blijkbaar anders geinterpreteerd :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be