![]() |
Ludo Van Campenhout moet opnieuw afkicken van Bart De Wever
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-de-fles.dhtml
Zatte Ludo heeft weer het varken uitgehangen. En we weten allemaal dat Ludo zijn handen niet thuis kan houden met een glaasje op! Meneer dacht stillekes te herbeginnen, maar moet nu in therapie van Bart De Wever. Niet meer in het verre buitenland want iedereen is op de hoogte. Nu gaat hij afkicken bij een arts in Antwerpen. Bij zo een bedriegers moet je wel zat zijn om het kiezersbedrog vol te houden. |
Is Ludo handtastelijk geweest tegenover je ? :?
|
Citaat:
Net zoals Popol Van den Driessche. Alleen heeft dat varken geen drank nodig om overal naar te grabbelen. |
Ludo moet afkicken van Bart? Heeft Ludo teveel met Bart De Wever gevreeën?
|
Citaat:
Ik had jou toch jonger dan 70 geschat :lol: |
Citaat:
![]() Nu ja, als dit men vrouw was, zou ik ook alle dagen zat zijn: ![]() Precies een shemale. |
Citaat:
|
Het zou mooi zijn, mocht elke alcoholieker (en bij uitbreiding elke verslaafde ...) opgevangen worden door vrienden zoals de Ludo hier wordt opgevangen.
Wie dat politiek tracht te recupereren, die zal ik ooit wel eens vinden. Ik vijs zonder verdoving zijn of haar been uit zijn of haar lelijke romp. . |
Citaat:
Van een ambtenaar op pensioen? Sidder en beef... |
Heet van de naald: N-VA geeft het goede voorbeeld inzake groene mobiliteit - Ludo Van Campenhout en Liesbeth Homans lanceren carpoolproject
|
Citaat:
|
Dat kan nog niet voor zichzelf zorgen maar zal wel beweren voor de anderen te kunnen zorgen.
|
Als hij een tweezitter als wagen heeft dan is hij het die me ooit op een haar na van het voetpad maaide. De bak in met die vent ipv wat bezoekjes aan een bevriende dokter. Zero tolerance.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik las dat niet in het artikel in HBVL. |
Citaat:
moet moet ? Wij beslissen zelf wel wat wij moeten. En over ons, beslissen dan de kiezers. moet moet moet .... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu hebben ze hun eigen zuipschuit. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be