![]() |
Stoppen met vlees eten
Mijn land kan geen verdoofde slacht garanderen, ramde mij al halal voedsel als gewoon voedsel door de stroot, zij geven gelovigen een vrijgeleide dierenleed te veroorzaken en sluit de ogen voor het leed in eigen slachthuizen.
Ik boycot het vlees in geheel. En als ik nog vlees koop, zal het in Nederland zijn. Daar weten ze nog wat fatsoen inhoudt. |
Citaat:
Weet ook dat stoppen met vlees eten gigantische risico's inhoudt! Vlees heeft nu eenmaal bepaalde stoffen die wij nodig hebben. Akkoord, je kan die vervangen door supplementen, een goede begeleiding is dus noodzakelijk als je stopt met vlees eten. |
Citaat:
Het is niet moeilijk beter te zijn dan België he. Ik spuw op mijn land dat mij halal liet eten, dat mijn cultuur vervolgt en dierenbeulen een vrijgeleide geven onder de noemer van godsdienstvrijheid. Made in Belgium? Boycot it! |
Zuid Korea , Dictatuur, Isolatie???
Peche, je hebt de verkeerde pillekes genomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dus liever vlees dat behandeld is door een Nederlander dan door een moslim of Vlaming. |
In Noord Korea wordt welzeker vlees gegeten.
Humanitariërs zijn er niet afwezig. |
Citaat:
België is aan massale volksverraad bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat dictatuur regelt haar zaken wel beter dan Belziek. België is een hatelijk land waarin niemand zich kan thuisvoelen en waarop niemand ooit zal integreren. Ze willen iedereen tegelijk behagen en benadelen eigen volk daar voor. |
Citaat:
Daar heb je ook halal, maar de Nederlandse overheid zou nooit halal voedsel door de strot van Nederlanders als gewoon voedsel rammen. Belziek heeft dit wel gedaan. |
Mag ik voorstellen eens vleesetende planten te proberen? Medium rare.
|
Citaat:
|
Citaat:
Later misschien Nederland Rotterdam. Het is daar beter wonen en leven dan hier. België is echt geen land voor vrijdenkers. |
Naar welke pillen ben je nu weer overgestapt ?
|
Citaat:
Vrijdenken is nogal een blanke aangelegenheid, en dat is nog een betrekkelijk klein 'overton window'. |
Citaat:
België kan een puntje aan Nederland zuigen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be