Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Stoppen met vlees eten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238021)

Peche 30 maart 2017 07:05

Stoppen met vlees eten

Mijn land kan geen verdoofde slacht garanderen, ramde mij al halal voedsel als gewoon voedsel door de stroot, zij geven gelovigen een vrijgeleide dierenleed te veroorzaken en sluit de ogen voor het leed in eigen slachthuizen.

Ik boycot het vlees in geheel. En als ik nog vlees koop, zal het in Nederland zijn. Daar weten ze nog wat fatsoen inhoudt.

reservespeler 30 maart 2017 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416410)
Mijn land kan geen verdoofde slacht garanderen, ramde mij al halal voedsel als gewoon voedsel door de stroot, zij geven gelovigen een vrijgeleide dierenleed te veroorzaken en sluit de ogen voor het leed in eigen slachthuizen.

Ik boycot het vlees in geheel. En als ik nog vlees koop, zal het in Nederland zijn. Daar weten ze nog wat fatsoen inhoudt.

Nederland als voorbeeld stellen, je moet het maar kunnen / durven.

Weet ook dat stoppen met vlees eten gigantische risico's inhoudt!
Vlees heeft nu eenmaal bepaalde stoffen die wij nodig hebben.
Akkoord, je kan die vervangen door supplementen, een goede begeleiding is dus noodzakelijk als je stopt met vlees eten.

Peche 30 maart 2017 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8416416)
Nederland als voorbeeld stellen, je moet het maar kunnen / durven.

Weet ook dat stoppen met vlees eten gigantische risico's inhoudt!
Vlees heeft nu eenmaal bepaalde stoffen die wij nodig hebben.
Akkoord, je kan die vervangen door supplementen, een goede begeleiding is dus noodzakelijk als je stopt met vlees eten.

Zelfs Noord Korea doet het beter dan Belziek. Daarbij is alles gezegd. Want waarom maken wij schulden en kan het dictatuur van NK in isolatie zo welvarend zijn? Wat doen zij beter met geld dan Europa?

Het is niet moeilijk beter te zijn dan België he.
Ik spuw op mijn land dat mij halal liet eten, dat mijn cultuur vervolgt en dierenbeulen een vrijgeleide geven onder de noemer van godsdienstvrijheid.

Made in Belgium? Boycot it!

maddox 30 maart 2017 07:25

Zuid Korea , Dictatuur, Isolatie???

Peche, je hebt de verkeerde pillekes genomen.

Peche 30 maart 2017 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8416429)
Zuid Korea , Dictatuur, Isolatie???

Peche, je hebt de verkeerde pillekes genomen.

Ik bedoelde Noord, sorry he.

Anna List 30 maart 2017 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416410)

ook in Nederland gaan aan de ene kant van het slachthuis er duizend varkens per uur in en komen ze er aan de andere kant als karkas uit ... en jij maakt jezelf graag wijs dat er daar tussenin iets diervriendelijks gebeurde ?

Peche 30 maart 2017 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8416436)
ook in Nederland gaan aan de ene kant van het slachthuis er duizend varkens per uur in en komen ze er aan de andere kant als karkas uit ... en jij maakt jezelf graag wijs dat er daar tussenin iets diervriendelijks gebeurde ?

Ik voel mij beter onder de Nederlandse mentaliteit dan onder de Vlaamse.
Ik heb dus liever vlees dat behandeld is door een Nederlander dan door een moslim of Vlaming.

maddox 30 maart 2017 07:36

In Noord Korea wordt welzeker vlees gegeten.
Humanitariërs zijn er niet afwezig.

Peche 30 maart 2017 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8416440)
In Noord Korea wordt welzeker vlees gegeten.
Humanitariërs zijn er niet afwezig.

Uiteraard, maar heeft Noord Korea schulden en zou zij haar bevolking halal vodsel als gewoon voedsel verkopen?
België is aan massale volksverraad bezig.

maddox 30 maart 2017 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416441)
Uiteraard, maar heeft Noord Korea schulden en zou zij haar bevolking halal vodsel als gewoon voedsel verkopen?
België is aan massale volksverraad bezig.

In Noord Korea gaat de man op de velden geen vragen stellen over het schilftertje vlees in de boomschors-netelsoep.

Anna List 30 maart 2017 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416438)
Ik heb dus liever vlees dat behandeld is door een Nederlander dan door een moslim of Vlaming.

ik waardeer de NL rechtoe rechtaan mentaliteit ook meer dan de zwijgende Vlaming binnenvetter, maar of dat binnen in een slachthuis een andere behandeling geeft ??

Peche 30 maart 2017 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8416444)
In Noord Korea gaat de man op de velden geen vragen stellen over het schilftertje vlees in de boomschors-netelsoep.

Feit, daarom is het ook een dictatuur.
Maar dat dictatuur regelt haar zaken wel beter dan Belziek.
België is een hatelijk land waarin niemand zich kan thuisvoelen en waarop niemand ooit zal integreren.

Ze willen iedereen tegelijk behagen en benadelen eigen volk daar voor.

Peche 30 maart 2017 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8416446)
ik waardeer de NL rechtoe rechtaan mentaliteit ook meer dan de zwijgende Vlaming binnenvetter, maar of dat binnen in een slachthuis een andere behandeling geeft ??

Nederlandse normen en waarden staan centraal in Nederland.
Daar heb je ook halal, maar de Nederlandse overheid zou nooit halal voedsel door de strot van Nederlanders als gewoon voedsel rammen.

Belziek heeft dit wel gedaan.

Jay-P. 30 maart 2017 07:49

Mag ik voorstellen eens vleesetende planten te proberen? Medium rare.

Pandareus 30 maart 2017 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416438)

Waarom ga je niet in nederland wonen ? Je kunt daar toch ook op den dop gaan staan ?

Peche 30 maart 2017 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8416508)
Waarom ga je niet in nederland wonen ? Je kunt daar toch ook op den dop gaan staan ?

Omdat ik naar de kust ga verhuizen.
Later misschien Nederland Rotterdam.
Het is daar beter wonen en leven dan hier.
België is echt geen land voor vrijdenkers.

Eyjafjallajökull 30 maart 2017 09:31

Naar welke pillen ben je nu weer overgestapt ?

AnarchoChristophe 30 maart 2017 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8416514)
Omdat ik naar de kust ga verhuizen.
Later misschien Nederland Rotterdam.
Het is daar beter wonen en leven dan hier.
België is echt geen land voor vrijdenkers.

Succes met je vrijdenken is een grootstad waar om en bij de 50% allochtoon is.
Vrijdenken is nogal een blanke aangelegenheid, en dat is nog een betrekkelijk klein 'overton window'.

Peche 30 maart 2017 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 8416527)
Succes met je vrijdenken is een grootstad waar om en bij de 50% allochtoon is.
Vrijdenken is nogal een blanke aangelegenheid, en dat is nog een betrekkelijk klein 'overton window'.

Ik ben er veel en de allochtonen praten daar Nederlands met een Nederlands accent. Veel migranten in Nederland. Maar die zijn gefatsoeneerd. Nederland prikkelt mij niet. In Nederland mag en kan je eens stoom afblazen zonder dat iemand daar op neerkijkt. Hier moeit iedereen zich met alles en iedereen.

België kan een puntje aan Nederland zuigen.

Peche 30 maart 2017 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8416525)
Naar welke pillen ben je nu weer overgestapt ?

Waarom? Merk je verschil?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be