![]() |
Vrije meningsuiting
Op hetzelfde moment dat een man die vermoord werd terwille van zijn mening in Nederland gecremeerd wordt, veroordeelt het Hof van Cassatie in België een partij voor....racistische uitlatingen.
|
Is het arrest er ! Schitterend ! Zelfs het Hof van Cassatie vindt het Blok een racistische partij ! Niet dat we daar het Hof voor nodig hadden, maar het is een mooie bevestiging !
|
Dus de uitspraak van het Hof van Gent is bevestigd?
|
Het is nogmaals bevestigd dat België een dictatoriale particratie is. Het verbaast mij niet om sommigen de champagne te zien bovenhalen. Bij de volgende verkiezingen zal het een fles azijn zijn.
|
Citaat:
|
Het Vlaams Blok werd dan ook allerminst vermoord, hè.
|
Citaat:
|
Wees blij met de extra publiciteit. Jullie zullen ze misschien nog nodig hebben.
|
Net klinkt op de radio:
Citaat:
Wat een satire dat in België op hetzelfde moment champagne wordt gedronken omdat de vrijheid van meningsuiting door het hoogste landsorgaan aan banden wordt gelegd. Toch wel veelzeggend als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
Juist om te vermijden dat VB'ers binnenkort door extremisten worden doodgeschoten, Knuppeltje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
België maakt zich weer eens belachelijk in Europa en wsl ook wereldwijd. Maar ja, da is iedereen toch al gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zijn het toch slachtoffers, die VB'ers, zo een hak gezet worden door het "Belgisch establishment" :lol: Waarom gaat het VB niet in beroep bij het Hof Van Straatsburg? Omdat dan hun idiote vrije-meningsuiting-redenering met de grond gelijk gemaakt wordt natuurlijk. En dan kunnen ze het niet meer steken op dat beruchte "Belgische Establishment". |
Citaat:
Een dooddoener om je dood voor te schamen. |
Ik heb hier nog een doos clichés op zolder staan, moet iemand van de blokkers ze hebben?
|
Citaat:
Wie werd er trouwens al vermoord door de zogenaamde racistische uitlatingen van het Vlaams Blok? Was het integendeel niet een tiendubbel beschermde tegen racisme die in Nederland zijn toevlucht nam tot moord? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be