![]() |
De moord op Sofie Muylle
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...uylle-27.dhtml
Indien ze geen afspraak had met een bekende ( wat gemakkelijk gecontroleerd kan worden aan de hand van berichten op GSM ed ), ben ik geneigd te denken in de richting van aan een rondhangende illegaal / asielzoeker – mogelijk van Noord-Afrikaanse origine. Indicaties die in deze richting wijzen: de nabijheid van de haven van Zeebrugge, een politie agent nam reeds een foto van de man omdat hij hem verdacht vond ( doorgaans getinte personen ), de tengere bouw van de man, het feit dat hij blijkbaar onbeperkt veel tijd heeft om er 7 uur rond te dwalen, blijkbaar niet weet dat Knokke vol camera’s hangt en hij overal gefilmd wordt en niemand hem schijnt te (her)kennen. Velen van deze nieuwkomers minachten ook Westerse, zogezegde decadente vrouwen en hebben een voorkeur voor blond / bruin harige vrouwen. Wat denkt u ervan? |
Ik vind het een vreemde, bizarre zaak als je al die details weet die nu reeds zijn vrijgegeven. Je vraagt je af waarom ze geen camera's plaatsen die veel betere beelden leveren, op de beelden die ze nu hebben zie je eigenlijk bijna gewoon schimmen en wat kleuren.
|
Ik denk dat jij een schaamteloos mannetje bent om de moord op dat meisje aan te wenden voor een zoveelste internetrant over vluchtelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. opslag 3. focus 4. camera's hebben geen aantoonbaar effect op criminaliteit, dus waarom erin investeren |
nog 5 posts en t is de schuld van N-VA en BDW.
én de hoogte vd ambtenarenpensioenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan wel begrijpen dat dit niet in uw politiek correcte kraam past en u er daardoor meteen allerhande politieke motieven achter zoekt. Mochten er indicaties zijn die richting een autochtone bewoner van Brugge zijn, dan had u er wellicht geen probleem mee. Dit even ter zijde, want ik bekijk de zaken liever nuchter en objectief en daarbij is geen ruimte voor taboe of politiek correcte linkse censuur. |
Citaat:
Denkt u nu echt wérkelijk dat de speurders deze denkoefening nog niet gemaakt hadden? En laat ons wel zijn ... ik hoop dat de moordenaar gevat wordt ... en zijn huidskleur kan mij geen *** schelen |
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_...ianne_Vaatstra |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blue Sky doet hier een Joe Van Holsbeeckje.
|
Die camera's hangen daar wellicht al een tijdje, en zijn daardoor niet van de modernste. Eén man moet evenwel zeer gelukkig zijn met die beelden. En dat is de man die zonder dergelijke beelden, wellicht in voorhechtenis zou zitten zuchten nu en merken dat zijn kreten van onschuld niet geloofd worden. Want nu is het wel een aangenomen bewezen feit: die jonge vrouw liep alleen her en der rond enz.
Hypotheses in ernstige zaken moet je maken op basis van alle beschikbare informatie. De enigen die dat dus kunnen doen in deze zaak, zijn de flikken die bezig zijn met dat onderzoek. Om maar te zeggen dat deze draad echt een non-draad is. Dikke zeverdraad. . |
Citaat:
Hij heeft dus wel een punt, ook opgeloste criminaliteit is eerst moeten gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet minsrens elke keer herhaald worden telkens ze ff niet mis zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Die gast zien we niet meer terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be