Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   meeste m willen geen alleenstaande (bijstands-)moeder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238084)

bembem 1 april 2017 19:06

meeste m willen geen alleenstaande (bijstands-)moeder

Wel, dat is me dus opgevallen. Het is zelfs zo dat het redelijk algemeen voorkomt dat een man die een vrouw leert kennen haar vlakaf uit de weg gaat wanneer blijkt dat zij aanhangsel - lees, kindje(s), heeft. Ja, best hard. De wereld is hard that is.... Vooral wanneer deze vrouw al tegen bijna houdbaarheidsdatum is, dan vluchten de meeste mannen volgens mij weg, vooral als er dan nog eens kinderen in het spel zijn...

Omgekeerd heb ik de indruk dat dit minder is wanneer bvb een vrouw een man leert kennen met reeds kroost uit een voorgaande relatie. Ik kan me vergissen natuurlijk.

Wat is jullie visie hierop? Thx ^^

eno2 1 april 2017 19:24

Mannen zijn geen moederkloeken hé. Veel vrouwen wel.

bembem 1 april 2017 19:28

i see ^^

eno2 1 april 2017 19:32

Trouwens, je hebt "de meeste mannen" niet nodig, je hebt er maar één nodig...

bembem 1 april 2017 19:32

lol die zit :lol::lol:

Tavek 2 april 2017 00:36

eno2, bembem, jullie hebben een eigen forum om te chatten.

Hoomer 2 april 2017 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8418167)
eno2, bembem, jullie hebben een eigen forum om te chatten.

Laat deze twee ervaringsdeskundigen toch aan het woord, lees en leer. ;-) :lol:

TheFourHorsemen 3 april 2017 08:13

Wees blij dat mannen zich op dat vlak niet als leeuwen gedragen. Die moorden eerst de oude kroost uit om dan nieuwe welpjes te maken ;).

Skobelev 3 april 2017 09:20

Waarom zou je eentje in huis nemen welke al meerdere worpen heeft gehad terwijl er zoveel rondlopen die nog niet hebben geworpen?

Laat staan eentje dat financieel niet rondkomt en, samen met kroost, komt parasiteren? Goe zot.

Zeus 3 april 2017 10:38

Een kind zou mij niet tegenhouden om iets met een vrouw te beginnen.
Het feit dat die vrouw in de bijstand zit, dan weer wel.

reservespeler 3 april 2017 10:39

Wat een onzin alweer.

Hoomer 3 april 2017 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8418031)
Wel, dat is me dus opgevallen. Het is zelfs zo dat het redelijk algemeen voorkomt dat een man die een vrouw leert kennen haar vlakaf uit de weg gaat wanneer blijkt dat zij aanhangsel - lees, kindje(s), heeft. Ja, best hard. De wereld is hard that is.... Vooral wanneer deze vrouw al tegen bijna houdbaarheidsdatum is, dan vluchten de meeste mannen volgens mij weg, vooral als er dan nog eens kinderen in het spel zijn...

Omgekeerd heb ik de indruk dat dit minder is wanneer bvb een vrouw een man leert kennen met reeds kroost uit een voorgaande relatie. Ik kan me vergissen natuurlijk.

Ik begrijp jullie niet goed zelle, jij zoekt een man en die op zijn eiland zit zich daar een tenniselleboog te rukken, awel koop een ticket naar ginder, trouw met mister 18 en binnen enkele jaren heb je een mooi weduwe pensioen en den andere kan zijn elleboog een beetje laten genezen.
Voila, dat is toch een win win situatie.;-)

Eyjafjallajökull 3 april 2017 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8418814)
Ik begrijp jullie niet goed zelle, jij zoekt een man en die op zijn eiland zit zich daar een tenniselleboog te rukken, awel koop een ticket naar ginder, trouw met mister 18 en binnen enkele jaren heb je een mooi weduwe pensioen en den andere kan zijn elleboog een beetje laten genezen.

:lol:

Pandareus 3 april 2017 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8418814)

Ze kickt misschien niet het voedsel dat hij foerageert in de tuin van de huisbaas, en dat tochtig kot op de berg ?
En voor een interessant weduwepensioen moet ze trouwen met een gepensioneerde ambtenaar. Niet met een klaploper die van een uitkering leefde.

Elio di Supo 3 april 2017 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8418031)

Ik zou zeggen doe u voor als vent en probeer een vrouw te versieren.

bembem 3 april 2017 12:19

lol

Skobelev 3 april 2017 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8418872)
Ze kickt misschien niet het voedsel dat hij foerageert in de tuin van de huisbaas, en dat tochtig kot op de berg ?
En voor een interessant weduwepensioen moet ze trouwen met een gepensioneerde ambtenaar. Niet met een klaploper die van een uitkering leefde.

En zijn ervaring de laatste 20 jaar beperkt is gebleven tot sex met een papieren zakdoekje...

Hoomer 3 april 2017 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8418872)

Ja maar ja, ze moet toch ergens beginnen ze moet er de wanhopigste eerst uitzoeken, kwestie van een business plan te hebben en goed uit te voeren, ze is nog jong he, en die ambtenaar kan ze nadien nog doen.
Klein beginnen, eerst leren stappen en dan pas lopen. ;-)

Hoomer 3 april 2017 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8418883)
En zijn ervaring de laatste 20 jaar beperkt is gebleven tot sex met een papieren zakdoekje...

Tja, het daar allemaal letterlijk wat uit de hand gelopen he. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be