Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   single f op latere leeftijd - meestal een hoek af in de volksmond, true/false? thx ^^ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238085)

bembem 1 april 2017 19:16

single f op latere leeftijd - meestal een hoek af in de volksmond, true/false? thx ^^

Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

parcifal 1 april 2017 19:23

Ben je een beetje van het Cougar type, van het Crazy Cat Lady type of eerder lijdend aan een verslaving aan drank / drugs / feminisme?

bembem 1 april 2017 19:25

nee parcifal geen enkele daarvan.... eerder het kluizenaarstype dat zelfs de marginale buurman afschrikt...

eno2 1 april 2017 19:29

Als je liever alleen bent, moet je zelfs geen moeite doen.

bembem 1 april 2017 19:30

true ^^

Xenophon 1 april 2017 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8418041)
Wel ik merk dat er best dergelijke vooroordelen de ronde doen ivm single/alleenstaande vrouwen, meer bepaald worden zij nogal eens afgeschilderd als hebbende 'een hoek af' of 'zoiets'.... For instance, zelf ben ik weldra bijna 40 en men heeft zelfs in m'n familie onbegrip voor het feit dat ik nog steeds alleen ben wat zich vertaalt in opmerkingen zoals bvb 'rare kip zonder man & kinderen' etc. Dat ze me hierbij pijn doen gaat lustig aan hen voorbij. Dat de zoektocht naar een geschikte levenspartner heus niet over een leien dakje zal verlopen vermits dat juist net een euvel was tot hiertoe doen ze eveneens luchtig over want volgens hen tref vooral ik schuld hieraan omdat 'er een hoek aan me af is'.

Ja, best wel hard. Wat vinden jullie ervan? Zien jullie single vrouwen van om & bij de 40 as such? Thx ^^

Ze menen dat immers niet slecht, eigenlijk bedoelen ze 'kuikentje', omdat die ook geel en lief zijn.

bembem 1 april 2017 19:45

- lol -

koe de poing 2 april 2017 17:38

Citaat:

hangt er van af.
gaan ze graag paddestoelen en kruiden plukken in het bos, en maken ze het huis schoon met een bezem i.p.v. een stofzuiger ?

Dan pas ik toch hoor.

Tavek 2 april 2017 18:05

ge moet dat voor uzelf uitmaken.

Als ge de vent gaat compenseren door katten in huis te halen, is het wel zielig.

Pandareus 2 april 2017 20:46

Citaat:

Stop met zielig doen en zitten zagen. Pak je buurman bij zijn kruis, trek hem naar binnen en fuck his brains out. En van zodra hij terug kan ademen, herbeginnen. En daarna opnieuw. Ofwel neem je initiatief, ofwel leg je je erbij neer dat je een ouwe seut gaat worden.

Al de rest is zever.

The Paulus Experience 2 april 2017 21:37

ik geef er geen single f om

maddox 2 april 2017 23:32

Als het alleen om de F gaat, dan is een man gemakkelijk te vervangen door een plastieken vriend.

Natuurlijk, als het gaat om een man te pluimen met het gebruik van de pruim, dan is het een ander verhaal

Guinevere 2 april 2017 23:44

Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Guinevere 2 april 2017 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8418047)
Ben je een beetje van het Cougar type, van het Crazy Cat Lady type of eerder lijdend aan een verslaving aan drank / drugs / feminisme?

Al een zwaar feminisme probleem opgemerkt. Te vrijgevochten idd, quasi niet bereidt tot compromis(sen) met een man.

Tavek 3 april 2017 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8418587)
Hoe lang ben je single
Hoe lang heb je al geen seks gehad
Hoe lang is een Koreaan

Ik zag een programma dinner date op itvbe (vijftv van de uk) en daarin waren de 30+ single vrouwen allemaal carrierebitchen. Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Je kan bem moeilijk beschuldigen van een carriere na te jagen....

Eyjafjallajökull 3 april 2017 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8418587)
Anders kan ik ook niet bedenken waarom een oudere vrouw single zou zijn

Omdat er geen hond (laat staan een man) in haar geïnteresseerd is bijv. ?

Just a wild guess though... :roll:

Henri1 3 april 2017 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8418736)

In IJsland of in de beschaafde wereld ?

Pandareus 3 april 2017 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8418736)

Ze moet de koe bij de horens vatten !

vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon"
Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! :-D De buurman krijgt dan een live inkijk in haar kwaliteiten en zijn interesse in haar zal recht evenredig stijgen met de reactie van zijn eigen apparaat. Het enige dat ze moet doen is hem even uitleggen dat "het lek" eigenlijk niet aan de sifon zit maar dat hij daar gerust iets aan mag/moet doen.

Go for it, Bem ! Be a corean cougar.

Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos.

Henri1 3 april 2017 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8418751)
Ze moet de koe bij de horens vatten !

vb : aanbellen bij haar buurman waar ze naar lonkt maar die ze niet durft binnen te doen uit misplaatste schroom. "Kun je me even helpen ? Ik heb een probleempje met een lekkende sifon"
Dan moet ze zich bukken om de buurman -die achter haar staat- te kunnen wijzen waar het probleem zit. En -puur toevallig- heeft ze toch wel geen slipje aan zeker terwijl ze zich voorover buigt met haar super korte Hello Kitty rokje ! :-D De buurman krijgt dan een live inkijk in haar kwaliteiten en zijn interesse in haar zal recht evenredig stijgen met de reactie van zijn eigen apparaat. Het enige dat ze moet doen is hem even uitleggen dat "het lek" eigenlijk niet aan de sifon zit maar dat hij daar gerust iets aan mag/moet doen.

Go for it, Bem ! Be a corean cougar.

Als ze er dan nog niet in slaagt van besprongn te worden, is het hopeloos.

Buurman via Facebook op de hoogte stellen, zo kan die op tijd de blauwe pil nemen.

Eyjafjallajökull 3 april 2017 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8418749)
In IJsland of in de beschaafde wereld ?

In Groot Luik ken ik inderdaad ene die wél geïnteresseerd is :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be