![]() |
hoe langer hoe meer daklozen & bedelaars in Brussel...
Dat viel wel op, ik was er gisteren en zowel op weg naar de Beurs vanaf het Centraal station als op de avenue de Stalingrad nabij de Midi ben ik er tegengekomen. Triest, erg triest. Hebben deze mensen dan geen ocmw of andere instantie dat voor hen zorgt opdat ze tenminste niet op straat hoeven te slapen.....?
Wat denken jullie hierover? Thx ^^ |
Dat is het 'Francken-effect'.
|
mja....
|
Citaat:
Ze hebben geen idee wat rondkomen met weinig is en ze hebben nooit genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je met katten en duiven ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan komt ze er hier nog een draad over posten ook, denkende dat ze zo haar geweten kan sussen. |
Citaat:
Francken is een dokterszoontje en heeft zelf nog geen minuut in de privé gewerkt. Heeft ooit in studentenblad Veto de uitspraak gedaan dat als je als persoon van middelbare leeftijd geen miljoen euro hebt, je wel een luiaard en een brasser moet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens... die man "werken"??? Wat hij nu doet dat is niet werken, dat is alleen maar "zich amuseren". Nietwaar Zeus en Demonen? :roll: |
die bedelaars werken tenminste nog voor hun geld. Dat kunnen we van bembem niet zeggen :lol:
|
Toen ik nog pendelde tss Brussel en Antwerpen zag ik dagelijks daklozen rondhangen aan Brussel-Zuid. Soms waren ze echt wel grofgebekt. Een keer hadden mijn ex en ik een kat mee in een pet carrier op weg naar de dierenarts. Een dikke dakloze dame merkte dit op en riep zodat iedereen het kon horen dat wij van dat soort waren dat meer om dieren gaf dan onze medemens.
Precies of ik was dat achterlijk wijf iets verschuldigd omdat ze haar bestaan had verkloot. |
Het zijn allemaal blanken. Anders wordt je gesubsidieerd en kom je niet op straat te liggen.
|
Het zijn allemaal blanken. Anders wordt je gesubsidieerd en kom je niet op straat te liggen.
|
Het zijn allemaal blanken. Anders word je gesubsidieerd en kom je niet op straat te liggen.
|
Niet alleen in Brussel, ook in Antwerpen.
Ik heb weet van iemand die op hotel slaapt en 40 euro per nacht betaalt. Ik snap niet dat anno 2017 eigen volk dakloos kan zijn. Er moeten dringend woonwijken komen. Voor mensen die uit de boot vallen en geen aanspraak kunnen doen op een huurwoning. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be