![]() |
Wees een heer in het verkeer
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-lijnen.dhtml
Niets tegen BMW chauffeurs, ik heb er zelf een maar de man van de Jeep heeft gelijk, hoffelijkheid is een "must" in dit drukke verkeer. |
Meestal staan ze dan nog zo geparkeerd op de plaatsen voor mindervaliden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ze hem kunnen identificeren zodat hij de schade met daarbij een fikse boete kan betalen. Van andermans goederen blijf je af, ook al maakt die andere een fout. Er zijn genoeg manieren om de chauffeur van die fout geparkeerde wagen een lesje te leren. Daar moet je zelf je handen niet voor vuil te maken. |
Citaat:
|
Ik noem een BMW, de zandnegerwagen omdat het meestal die bestuurders zijn die met dat type wagen de verkeersregels zwaar met weten te overtreden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo leren ze het wel af als er toevallig geen camera aanwezig is. Het is al even hinderlijk als de middenvak rijders, ook die kunnen dat meestal tot ergernis van het overige verkeer ongestraft doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou wel leuk zijn moest die foutparkeerder ook andermans rechten respecteren en geen 2 parkeerplaatsen innemen. Trouwens ...... u kent schijnbaar andere mogelijkheden om die chauffeur te "bestraffen"? Spreekt u nu uzelf tegen? |
Heel simpel : die in zijn SUV meesleuren en dood martelen. Vinger per vinger breken om te beginnen. Ergens hoop ik zo eens ene klojo in zijn SUV tegen te komen. Even wat agressie afreageren :D
|
Citaat:
Lees nog eens wat ik schreef. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn andere middelen / methodes om die persoon een lesje te leren. Het recht in eigen handen nemen is nooit goed. |
Citaat:
Een foto nemen, een filmke maken, een ..., en de rest overlaten aan de bevoegde instanties. |
Citaat:
Als ze een kaart hebben mogen ze daar staan, mooi tussen de lijntjes en niet 2, of meer plaatsen innemen, ook de mindervalide moet de regels (kunnen) respecteren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be