![]() |
De ronde is praktisch vrij van bevuiling door blok-vlaggen !
Schitterende ronde van vlaanderen, en de trend die vorig jaar al manifest aanwezig was heeft zich massaal doorgezet.
Vorig jaar was er in het dorp Kwaremont nog hier en daar een blokker te zien die met zijn vlag stond te zwaaien tegenover een hele zee aan vendeliers pakweg 5 jaar geleden. Maar dit jaar was dat fenomeen bijna onbestaande. Om 10.30 toegekomen in het dorp, daar liep er één kerel met de vlaamse vlag rond zijn schouders en één kerel met zo een vlaams blok vlag zonder rode nagels. Voor de rest : enkel normale mensen. De rest van de dag verliep idem : hier en daar iemand die met een onnozel vlaggetje van 20 cm stond te zwaaien maar eigenlijk zag je meer van die vlaggetjes op de grond gesmeten dan wat anders. Vlaanderens mooiste is eindelijk van die lelijke wrat af, heeft die puist kunnen achterlaten. :-D |
tiens, dan was jij toch ergens anders dan ik :lol:
Ik was in het publieksdorp op de Kwaremont, en daar veel Vlaamse vlaggen gezien, bij alle mogelijke nationaliteiten trouwens, inclusief Walen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch evengoed als iedereen dat enkel blok rapaille met dergelijke vlag wil rondhossen ? En gelukkig sterft die populatie zichtbaar aan sneltreinvaart uit, ze waren echt nauwelijks aanwezig in het centrum van Kwaremont. Mooi zo ! :-D |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach... ik ben oprecht blij dat de overgrote meerderheid van de deelnemers zich niet langer laten opnaaien via blok symboliek en blok parafernalia.
Er is blijkbaar een enorm vooruitschrijdend inzicht bij de vlaamse bevolking. :-D |
Citaat:
|
Hier in Zele massaal veel Vlaamse Leeuw-vlaggetjes. Mooi om te zien.
|
1 Bijlage(n)
Pandaseut heeft duidelijk naar een andere wedstrijd gekeken, want het merendeel van de Vlaamse vlaggen onderweg, en aan de aankomst, waren de echte, en niet die jeanetterige "tricoloren" met "rode nagellak".
Deze dus : |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be