Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   POLL. Stemt er nu iemand niet meer op het VB vanwege deze veroordeling? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23810)

Peace 9 november 2004 18:08

POLL. Stemt er nu iemand niet meer op het VB vanwege deze veroordeling?

Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.

Westland New Post 9 november 2004 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik vraag mij af of dit vonnis nu echt mensen ertoe zal aanzetten om niet meer op het Vlaams Blok te stemmen omdat men het VB via een politiek proces heeft proberen monddood te maken.

Ik vraag mij ook af of nu juist deze veroordeling die in feite niet meer of minder is dan een politieke afrekening en een ernstige bedrijging voor de vrije meningsuiting is, niet juist meer mensen zal aanzetten om op het Vlaams Blok te stemmen.

Immers is dit vonnis het einde van de onschuld van België en het begin van het einde van een land dat zich ten onrechte democratie noemt.

Uiteraard niet. Wat een domme vraag Peace. Dit zal integendeel voor de Vlaamse Volkspartij enkel maar méér stemmen betekenen. Ooit rekenen we wel af met deze systeemjunta zij het electoraal , zij het buitenparlementair.

Shizie 9 november 2004 18:13

ik stemde vroeger VLD, dan NVA, nu ga ik ZEKER op het Blok stemmen..

ben zelf van vreemde origine.

Acid 9 november 2004 18:14

Ik blijf de partij trouw!

The Paulus Experience 9 november 2004 18:14

Ikke stemmen vroeger de Vloms blok maar nu zij razis zijn niet ne meer :p

PAJOT 9 november 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

Mooi ! Mag ik vragen uit welk land je afkomstig bent ?

Tzuvar Raemborr 9 november 2004 18:17

Niet meer op het Blok (allez, de nieuwe versie) stemmen? Integendeel, ik ga me nu voor het eerst een partijkaart aanschaffen :D

Piano, laat de champagne maar aanrukken, ik toast graag samen met jou op de geboorte van een nieuwe grote Vlaamse Volkspartij, sterker en populairder dan ooit!

Yann 9 november 2004 18:18

Citaat:

Niemand interesseert zich nu nog in de mening van een racist. Officieel ben je nu een "piece of shit". :wink:

ingenious 9 november 2004 18:21

amaai peace, zo helemaal alleen een poll gemaakt, en er maar 3 threads voor moeten openen! :)

Knuppel 9 november 2004 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Niemand interesseert zich nu nog in de mening van een racist. Officieel ben je nu een "piece of shit". :wink:

D�*t, Yanneke, zal pas blijken bij de volgende verkiezingen...

Peace 9 november 2004 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann

U vergist u. Ik ben geen VB'er meer maar ben nu een VB'er. ;-)

The Paulus Experience 9 november 2004 18:23

Ik mis de optie 'mij eer heet trouw'

Koenraad Maesschalck 9 november 2004 18:23

:rofl:

Ik denk, aan de reacties uit mijn omgeving en op het werk te horen, dat het Belgisch regime en de linkiewinkies zich hier ferm in de eigen voet gaan schieten!

Wat een heugelijke dag!

Piet Hein 9 november 2004 18:24

ik blijf toch liever bij mijn partij

Vlaanderen Boven 9 november 2004 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
D�*t, Yanneke, zal pas blijken bij de volgende verkiezingen...

Ik tril in m'n boots.

Sam 9 november 2004 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

Prachtig,

Het feit dat U aantoont dat je voor Vlaanderen kiest stemt me héél gelukkig.
Hierbij kunnen we ook concluderen dat je je volledig volgens de westerse (lees: Vlaamse) normen gedraagt,

Het nieuwe VB kan zéér goed mensen gebruiken van vreemde origini op voorwaarde dat deze zich volledig hebben geïntegreerd. Dat zou ook een mooie stap vooruit zijn.

Maar geef toe, de linksen mogen er trots op zijn, "slecht" 5 wetswijzigingen en 1 grondwetswijziging waren maar nodig.

Peace 9 november 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Ik mis de optie 'mij eer heet trouw'

Er is niets mis mee om als Vlaming trouw te zijn aan het Vlaamse volk.

Trouw zijn aan het Vlaamse volk betekend nu meer dan ooit Vlaams Blok kiezen.

Sam 9 november 2004 18:42

Citaat:

U vergist u. Ik ben geen VB'er meer maar ben nu een VB'er. ;-)

Hahahahaa echt een te goei addertje,
ik ben lid van het VB, en verwacht mijn VB-lidkaart spoedig.

Peace 9 november 2004 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Hahahahaa echt een te goei addertje,
ik ben lid van het VB, en verwacht mijn VB-lidkaart spoedig.

Wat mij betreft hoeven ze hun stickers, emblemen e.d. zelfs niet weg te gooien. Ze kunnen dit spul rustig tot het laatste stuk uit blijven delen. VB blijft VB ook al proberen conspiratieve rechters dit te veranderen.

Herr Flick 9 november 2004 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
:rofl:

Ik denk, aan de reacties uit mijn omgeving en op het werk te horen, dat het Belgisch regime en de linkiewinkies zich hier ferm in de eigen voet gaan schieten!

Wat een heugelijke dag!

Ik denk het ook, ... het is de meest idioote zet die ze ooit hadden kunnen doen, ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be