![]() |
7 op 10 nachtwinkels in overtreding
Bron
Citaat:
Die hadden gewoon nooit in het straatbeeld mogen verschijnen dat soort winkeltjes. Drank, drugs, sigaretten, waterpijpen, telefoonkaarten andere??? Zoals ik op forum dezes al ergens schreef heb ik weet van dat er in een gemeente aan de kust op één en dezelfde baan er wel 10 nachtwinkeltjes zijn. Ze verkopen ver allemaal dezelfde artikels. 8O Lijken mij eerder strategisch ingeplante verzamelpunten. 10 NOVEMBER 2006. - Wet betreffende de openingsuren in handel, ambacht en dienstverlening |
10 op 10 radicale moskeeën zijn nog open.
Laat U vooral niet van de essentie afleiden. |
10 op 10 laten sluiten
|
Citaat:
|
Zijn er dan ddie wel in orde zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er geen verklaring voor. Ze hadden toen zelfs nog tijd om kindjes te maken en ze op te voeden. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij had zeven kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Slimme ondernemers doen geen kruideniertje open, die openen een speciaalzaak waar peperdure spullen verkocht worden. Domme ondernemers halen het gewoon niet, of moeten onredelijke voordelen krijgen. |
Citaat:
|
Ik zag op tv een gewapende Amerikaan. Hij vond dat dat nodig was om zijn gezin te verdedigen.
Dat is tenminste een vader. Hier mag dat weer niet natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar we kunnen die rommelige en soms rechtuit vuile "nachtwinkeltjes" wel missen in onze steden, als verloedering! De mensen alhier trokken ook hun plan voor dat vreemdelingen met dat gedoe afkwamen. Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken bij het boodschappen doen was voldoende! En het soort volkje dat daar tot soms laat in de nacht rond hangt is ook een hele verbetering voor diegenen die in de nabijheid van dat soort "winkels" wonen... En dat velen nog voor wat meer dienen dan om hun spullen te verkopen is blijkbaar ook al opgevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent daar toch niet tegen, andev. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be