![]() |
Ik ga mijn internet afsluiten
Ik ga mijn internet abonnement afzeggen.
Ik ga ook mijn gsm abonnement afzeggen (phone tap) Ik ga ook mijn TV abonnement opzeggen. Het zijn middelen van de staat om ons te controleren en het in gareel te houden. Mij hebben ze genoeg afgeluisterd en bekeken. No more. Geen privacy = geen internet. |
God Bless!
|
Het gaat u goed. Daag, toedels, Doei.
|
Allez dan, tot volgende week.
|
Ik meen het, ik zoek nu een alternatief om goedkoop tv te kijken.
Suggesties? |
Niet vergeten een kooi van Faraday te maken rond uw woning.
|
Nodig u zelf uit bij de buren.
Neem de eerste keer wel een mand verse groentjes mee. |
Ik ga in de namiddag eens bellen om te informeren hoe snel dat opgezegd is.
Wat ik vooral wens is een telefoonlijn waarvan ik weet dat ze "safe" is. Ik hoor altijd een echo op mijn gesprekken, alsof iemand meeluistert. Orange kan daar waarschijnlijk niets aan doen, maar ik ga toch een nieuw nummer aanvragen bij Proximus omdat mijn privacy daar toch iets meer gewaarborgd is. |
Citaat:
|
Telefoons kunnen ze altijd afluisteren en anoniem bellen is ook gedaan.
|
Je zou de prise van je modem al kunnen uittrekken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Internet is ook niet meer wat het was. Als ik terug online kom zal het via een onbeveiligd netwerk van een ander zijn. Ik bespaar mij 100 euro per maand door over te stappen naar een herlaadkaartje. En klinkt dat weer verdacht? In twee knippen en nieuwe simkaart kopen he. Fuck de staat, zij hebben geen zaken met mij. Ik kan zelfs een ander emailadres aanmaken. |
Citaat:
eerst zien en dan geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik hier weg ga he, ik ga mijn internet afzeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
ge gaat brieven schrijven aan bemmeke en vragen of zij je opmerkingen post of zo ? :-) |
Via mijn smartphone en mijn nieuwe nummer?
Ik kan internet delen via mijn smartphone en dus op dat netwerk inloggen via de tablet. Maar mijn abbo vliegt buiten, zoveel is zeker. 100 euro betalen zonder privacy is wat veel. |
Kabel tv al jaren geleden opgezegd, een aantal zenders komt nog steeds via de kabel binnen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be