Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Persoonlijke aanval. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238176)

quercus 7 april 2017 17:43

Persoonlijke aanval.

Weer eens een "berisping" wegens "persoonlijke aanval". Ik zou liever zien dat er in de "persoonlijke mededeling" onmiddellijk wordt verwezen naar het bericht in kwestie. Ik wil graag weten over wat het gaat en of er iemand op het rode driehoekje heeft gedrukt of dat het integendeel een eigen initiatief van de moderatie is. Ik geef er mij rekenschap van dat het hier op het forum niet altijd even zoeterig aan toe gaat, maar sommigen zijn wel voorzien van heel gevoelige teentjes.

Nietzsche 7 april 2017 17:45

Ik was het in dit geval. Je berichten zijn vaak erg dubieus en kwetsend. Ik moest optreden.

quercus 7 april 2017 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422848)
Ik was het in dit geval. Je berichten zijn vaak erg dubieus en kwetsend. Ik moest optreden.

Maak jij deel uit van de Moderatie? Of ben je gewoon amateur-driehoekdrukker? Zou je dan ook willen vertellen over welk bericht het gaat?

Another Jack 7 april 2017 17:51

Hou nu gewoon verder je manieren, quercus.
Het was gewoon een verwittiging...

Xenophon 7 april 2017 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422848)

Arme Nietzsche.

Nietzsche 7 april 2017 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8422852)
Maak jij deel uit van de Moderatie? Of ben je gewoon amateur-driehoekdrukker? Zou je dan ook willen vertellen over welk bericht het gaat?

Nee, ik maak niet deel uit van de moderatie. Wel ben ik onderdeel van dit prachtige forum en wil ik graag dat men hier op een deftige manier gaat discussiëren. Persoonlijke aanvallen horen daar niet bij.

Zie het als een goed bedoelde waarschuwing. ;-)

Nietzsche 7 april 2017 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8422857)
Arme Nietzsche.

:-D

Jij bent zo makkelijk he.

quercus 7 april 2017 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422858)
Nee, ik maak niet deel uit van de moderatie. Wel ben ik onderdeel van dit prachtige forum en wil ik graag dat men hier op een deftige manier gaat discussiëren. Persoonlijke aanvallen horen daar niet bij.

Zie het als een goed bedoelde waarschuwing. ;-)

Welk bericht?

geertvdb 7 april 2017 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8422846)
Weer eens een "berisping" wegens "persoonlijke aanval". Ik zou liever zien dat er in de "persoonlijke mededeling" onmiddellijk wordt verwezen naar het bericht in kwestie. Ik wil graag weten over wat het gaat en of er iemand op het rode driehoekje heeft gedrukt of dat het integendeel een eigen initiatief van de moderatie is. Ik geef er mij rekenschap van dat het hier op het forum niet altijd even zoeterig aan toe gaat, maar sommigen zijn wel voorzien van heel gevoelige teentjes.

Ge hebt het toch over u zelf, hoop ik! Uw tenen zijn niet van de kortste, dat hebt ge toch door?

Nietzsche 7 april 2017 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8422868)
Welk bericht?

http://forum.politics.be/showthread....58#post8422558,

Sowieso heb ik twee berichten uit deze discussie van je gerapporteerd.

Xenophon 7 april 2017 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422859)
:-D

Jij bent zo makkelijk he.

Ik zie u dan ook komen van ver hé. :D

Nietzsche 7 april 2017 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8422875)
Ik zie u dan ook komen van ver hé. :D

Vind jouw ook lief. Zullen we hand in hand lopen? is helemaal in in cuck-Nederland.

quercus 7 april 2017 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8422871)
Ge hebt het toch over u zelf, hoop ik! Uw tenen zijn niet van de kortste, dat hebt ge toch door?

Het is aan de forumgenoten om daarover te oordelen. Maar, geef toe, het is toch wel een stuk eerlijker om met een tegenbericht te reageren op het "aanstootgevende" bericht van mij. Het driehoekje drukken vind ik bepaald niet erg "fair play", ook al is het voorzien in het forumreglement. Elk zijn mening...

Eduard Khil 7 april 2017 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422873)

meen je dat nu? Dat is toch braaf?

Demonen schijt zelf veel meer de mensen uit, maar die geraakt blijkbaar overal mee weg.

edit: normaal kan je zelfs geen PA op een andere persoon aangeven, dat zegt en beweert de moderatie toch.
Als ze in dit geval wél hebben opgetreden, duidt dit wederom op twee maten en twee gewichten

Tavek 7 april 2017 18:58

Ik zie de persoonlijke aanval niet.

quercus 7 april 2017 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422873)

Is het dat "vanzelfsprekend" waarover je struikelde? :roll:
Ik had er wellicht beter een smiley aan toegevoegd om diets te maken dat ik wat aan het trollen was. Blijkbaar was jij ervan overtuigd dat ik bloedernstig was. Je had toch op jouw beurt in een berichtje kunnen vragen of ik het met dat "vanzelfsprekend" ernstig meende. Zo moeilijk was dat nu toch niet? Maar nee, niet reageren en het driehoekje drukken was blijkbaar aantrekkelijker. :roll: Je doet maar Nietsche. Elk diertje zijn pleziertje.

Nietzsche 7 april 2017 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8422930)
Is het dat "vanzelfsprekend" waarover je struikelde? :roll:
Ik had er wellicht beter een smiley aan toegevoegd om diets te maken dat ik wat aan het trollen was. Blijkbaar was jij ervan overtuigd dat ik bloedernstig was. Je had toch op jouw beurt in een berichtje kunnen vragen of ik het met dat "vanzelfsprekend" ernstig meende. Zo moeilijk was dat nu toch niet? Maar nee, niet reageren en het driehoekje drukken was blijkbaar aantrekkelijker. :roll: Je doet maar Nietsche. Elk diertje zijn pleziertje.

Je bent weer persoonlijk bezig. Laatste kans.

quercus 7 april 2017 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422935)

Hoezo? Voel je jezelf alweer aangevallen? Waarvoor nu?

Nietzsche 7 april 2017 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8422938)
Hoezo? Voel je jezelf alweer aangevallen? Waarvoor nu?

Leren doe je niet door constant vragen te stellen. Op een begeven moment moet je ook instaat zijn om informatie op te slaan.

Ik ben zo eerlijk geweest om toe te geven dat ik op het driehoekje heb gedrukt en dat ik niet ben gediend van persoonlijke aanvallen. Daar moet je het toch echt mee doen. ;-)

Tavek 7 april 2017 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 8422935)

Ben jij het Nederlands wel voldoende machtig om sarcasme en ironie te kunnen herkennen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be