Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   De stappen van Sam (Vlaams Blok/Belang) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23818)

Sam 9 november 2004 18:27

De stappen van Sam (Vlaams Blok/Belang)

Ik heb vernomen dat het Vlaams Blok veroordeeld is voor racisme.
Nieuwe naam komt eraan, wellicht Vlaams Belang.

Mijn lidkaart hou ik als souvenier, 25 jaar het symbool van Vlaamse Onafhankelijkheid, taboebrekers, rechtuit!

Ik krijg hoogst waarschijnlijk een nieuwe lidkaart. Deze zal ik met dank aannemen. Al zeg ik er wel het volgende bij. Als de nieuwe partij sterke wijzigingen aanbrengt in haar standpunten, of ongeloofwaardig overkomt, krijgt men mijn lidkaart pertinent teruggestuurd.

Toch steek ik niet onder stoelen of banken dat ik het grootste vertrouwen heb, na het lezen van de beginselverklaring en het feit dat de huidige top er nog is.

In ieder geval,
Bloxbuster, pietje en vooral thePiano geniet ervan. Het zal wel van korte duur zijn, Volgende zondag mogen jullie terug starten met jullie systematische haat-post hier op het forum.

Zitten die mensen ook te springen voor een ontbinding van de PS. Leider zit in een maffia-familia en bovendien kinderpedofiel, nooit is hij hiervoor aangepakt.

Nuja ik heb er het volle vertrouwen in, Vlaanderen blijven we vertegenwoordigen, vlaamse waarden blijven we houden!

Peace 9 november 2004 18:39

Zelfs al heeft het Vlaams Blok straks een andere naam, voor het volk zal het , het Vlaams blok blijven. De gedachten van de mensen kun je niet door een proces bannen.

"Meine Gedanken sind Frei"

fernand 9 november 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Ik heb vernomen dat het Vlaams Blok veroordeeld is voor racisme.
Nieuwe naam komt eraan, wellicht Vlaams Belang.

Mijn lidkaart hou ik als souvenier, 25 jaar het symbool van Vlaamse Onafhankelijkheid, taboebrekers, rechtuit!

Ik krijg hoogst waarschijnlijk een nieuwe lidkaart. Deze zal ik met dank aannemen. Al zeg ik er wel het volgende bij. Als de nieuwe partij sterke wijzigingen aanbrengt in haar standpunten, of ongeloofwaardig overkomt, krijgt men mijn lidkaart pertinent teruggestuurd.

Toch steek ik niet onder stoelen of banken dat ik het grootste vertrouwen heb, na het lezen van de beginselverklaring en het feit dat de huidige top er nog is.

In ieder geval,
Bloxbuster, pietje en vooral thePiano geniet ervan. Het zal wel van korte duur zijn, Volgende zondag mogen jullie terug starten met jullie systematische haat-post hier op het forum.

Zitten die mensen ook te springen voor een ontbinding van de PS. Leider zit in een maffia-familia en bovendien kinderpedofiel, nooit is hij hiervoor aangepakt.

Nuja ik heb er het volle vertrouwen in, Vlaanderen blijven we vertegenwoordigen, vlaamse waarden blijven we houden!

Sam, doe dat oudbollig logo maar weg, er is een mooiere op komst!;-)

+Een stemmenwinst van jewelste!
Al die mensen, 1 miljoen rasisten( gewoonweg prachtig)
Dommer kunnen ze niet zijn.
En nu mag ons Morreleke dichter bij philip komen. Want ze is geen Vlaams Blokster meer. Om U te bescheuren! :-D

Truder 9 november 2004 18:44

Blijft hetzelfde, voor mij geen verschil.
Ik stem Vlaams, ik stem rechts en daar blijf ik fier op zijn.
Het enige verschil is dat ik nu nog gedrevener ben.

Sam 9 november 2004 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Sam, doe dat oudbollig logo maar weg, er is een mooiere op komst!;-)

+Een stemmenwinst van jewelste!
Al die mensen, 1 miljoen rasisten( gewoonweg prachtig)
Dommer kunnen ze niet zijn.
En nu mag ons Morreleke dichter bij philip komen. Want ze is geen Vlaams Blokster meer. Om U te bescheuren! :-D

Mja oubollig logo zal ik steeds in mijn handtekening blijven behouden, men avatar wordt het nieuwe logo natuurlijk.

Zo, Ex- en dan het Vlaams Blok logo :)

ancapa 9 november 2004 19:25

Zondag houdt het Vlaams Blok een partijraad en in de namiddag een congres in het Horta Huis in de Hoplandstraat 2 ! Ligt Vlakbij de kleine ring aan de Amerikalei vlakbij centraal station en Keizerlei ! Uw massale aanwezigheid is gewenst !

Raf 9 november 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Zondag houdt het Vlaams Blok een partijraad en in de namiddag een congres in het Horta Huis in de Hoplandstraat 2 ! Ligt Vlakbij de kleine ring aan de Amerikalei vlakbij centraal station en Keizerlei ! Uw massale aanwezigheid is gewenst !

Ik zal er zijn! ;-)

cor 9 november 2004 19:29

Moeten we nu eigenlijk geen collecte houden voor die partijlozen, ocharme?
Seffens moeten ze nog naar 't ocmw!

Raf 9 november 2004 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cor
Moeten we nu eigenlijk geen collecte houden voor die partijlozen, ocharme?
Seffens moeten ze nog naar 't ocmw!

Ach welnee, ze hebben immers drugdealers in hun rangen; jij weet zeker niet goed hoe lucratief zo'n drughandeltje is? ;-)

Maus 9 november 2004 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Zal mijn kat es langssturen ...

Patriot! 9 november 2004 19:48

Citaat:

Leider zit in een maffia-familia en bovendien kinderpedofiel, nooit is hij hiervoor aangepakt.

:lol: :lol: :lol: :lol:

Hans1 9 november 2004 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Zal mijn kat es langssturen ...

Ik niet. Ik doe mijn kat dat niet aan. :lol:

Distel 9 november 2004 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik niet. Ik doe mijn kat dat niet aan. :lol:

Zoveel kiezers bijeen zal ze idd niet gewoon zijn.

Hans1 9 november 2004 20:37

Ah, hoeveel gaan er komen misschien? Toch geen 13.000 toch? Ik zie hier in Brussel alvast geen VB'er op straat.

Patriot! 9 november 2004 20:40

Er marcheert hier net een linkse betoging voorbij. Ik ben nu niet links maar ik denk niet dat die mensen Blokkers zijn ;) Waar o waar zijn ze dan? :lol:

thePiano 9 november 2004 20:41

Citaat:

Misschien moesten ze jou ook maar eens 'aanpakken' voor het beledigen en deponeren van leugens en laster tav PS-voorzitter Elio Di Rupo.

Wie wel is aangepakt en veroordeeld voor kinderpedofilie is bijvoorbeeld ex-volksvertegenwoordiger, partijraadslid, nationaal propagandaverantwoordelijke van het Vlaams Blok Xavier Buisseret. :roll:

fernand 9 november 2004 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Misschien moesten ze jou ook maar eens 'aanpakken' voor het beledigen en deponeren van leugens en laster tav PS-voorzitter Elio Di Rupo.

Wie wel is aangepakt en veroordeeld voor kinderpedofilie is bijvoorbeeld ex-volksvertegenwoordiger, partijraadslid, nationaal propagandaverantwoordelijke van het Vlaams Blok Xavier Buisseret. :roll:

Hij had natuurlijk niet het geluk dat men de wet heeft aangepast op zijn maat! ;-)

Ge weet wel hoe men de wetten democratisch aanpast naargelang de gewichtigheid van de persoon. Gaat men onze flup nu ook voor de rechtbank brengen omdat hij met de "partijloze" Morrel niet wil spreken?

Hans1 9 november 2004 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Hij had natuurlijk niet het geluk dat men de wet heeft aangepast op zijn maat! ;-)

Ge weet wel hoe men de wetten democratisch aanpast naargelang de gewichtigheid van de persoon. Gaat men onze flup nu ook voor de rechtbank brengen omdat hij met de "partijloze" Morrel niet wil spreken?

Wie? Flupke Dewinter? Interne partijruzie? :-P

fernand 9 november 2004 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wie? Flupke Dewinter? Interne partijruzie? :-P

Gij leest natuurlijk maar wat U denkt te moeten lezen!

Sam 9 november 2004 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Wow nu gaan we nog ontkennen dat Elio der niks mee te maken heeft,
straks komt er een boek uit waar alle BUB'erkers van zullen daveren, in dat boek wordt alles uit de doeken gedaan over ons Walenvriendje.

Te betreuren feit, en terrecht veroordeeld. Maar euh dat men bescherming biedt aan ons homo-pedofielke is voor jouw wel een bewijs dat hij er niks mee te maken heeft, mooi van je!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be