![]() |
Wat heeft dit forum te bieden aan vrouwen?
Want ik heb niet de indruk dat ze hier gewenst zijn.
|
Mis je Demper?
|
Citaat:
|
Je stelt de verkeerde vraag.
Wat heb jij tegen vrouwen is meer correct. Je wenst er een doek over te hangen en ze thuis op te sluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
"Allah bestaat niet want, Allah is een verschijnsel in de grot der fantasieën. Als je Allah tegenkomt in je contemplaties, vermoord hem met een kromzwaard."Allah is een huwelijk tussen Aaaah en Alles. Dus eerst moet je Aaah en dan Alles zingen, doe dit 6 keer om 1u15 's nachts en gooi wat zout over je rug op je lokale plein en de kwade geesten verdwijnen. :| |
Dat is een vraag die mannen niet kunnen beantwoorden.
Hoe kom je erbij dat vrouwen hier niet welkom zijn? Je hebt queen bee Knuppel die haar aanang heeft, Marie Daenen, bembem, jij, ... En mannen ondereen slaan hier net zo goed elkaar de digitale schedel in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een huildraadje.
|
Citaat:
Knuppel, Meeuwtje, Marie .... zijn meer dan welkom. Er is echter een soort dat niets anders doet dan provoceren, die heb ik hier liever niet. Let op, zo zijn er hier ook mannen hoor. |
Citaat:
|
Vrouwen kunnen op dit forum nog rasechte, zuivere, rechtse mannen vinden die hen als echte vrouwen behandelen.
|
Citaat:
|
Wat hebben mannen aan dit forum te bieden ?
Dezelfde vraag stelt zich aan het andere geslacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn hier 'alfamannetjes' aanwezig, net zoals in the real world. Maar die zet ik rap op hun plaats.:-D Overigens zijn hier ook hele lieve mannen. Serieus nu: vertel eens waarom jij die indruk over 'ongewenst zijn' hebt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be