![]() |
‘King Kong’ Alex neukt Rosanna kreupel
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170405_02818214 Hij heeft haar kont volledig opengeneukt, ze moest naar het ziekenhuis. |
ze zien er beiden niet al te intelligent uit... maar euh ik dacht op de titel van dit topic afgaande dat het om een black cock ging, mis dus, lol
|
Citaat:
|
zij: aan haar wallen te zien wordt dat later (als ze 30 is ofzo, want ja blanke f verouderen sneller) een uitgeleefde del
hij: zijn 6-pack oogt nu mss sexy & hip maar op oudere leeftijd wordt dat allemaal spek, lees: vet, jawel... en die tattoo's tja, ik hoop voor hem dat ie ze in degelijke hygiënische omstandigheden heeft laten zetten zoniet kan ie nog voor onaangename verrassingen komen te staan (hepatitis enzo)... mja, los daarvan hoop ik dat ze een condoom gebruikten, de maatschappij zit denk ik niet te wachten op nakomelingen van zulke domme figuren, alsook voor hun algemene gezondheid (soa's) |
idd demper, op dit punt zijn we het eens, lol
|
(sommige pigmenten in tatoeages zouden ook huidkanker veroorzaken....)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk overigens dat ie niet te groot is, maar zij te klein, er zijn namelijk best wel blanke f die probleemloos met een big black cock aanpappen zonder dat dit gevolgen voor hun punani heeft, imo is zij enerzijds te smal/klein/whatever en heeft zij hem te vlug willen binnendoen... glijmiddel is in dat geval aangeraden, tja.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dat ik de actie van dat anabole steroïde kereltje goedkeur maar met dat wijfje kan ik toch ook geen compassie hebben in de zin van, zelf gezocht. 8O
|
En zeggen dat we vroeger de familie flodder al marginaal vonden.....Onze maatschappij gaat er duidelijk niet op vooruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
In tegenstelling tot drugs heb ik altijd een zeer libertijns leven, zelfs verslaving, gehad maar zou dat toch nooit te kijk stellen op TV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
duivelsstreken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be