![]() |
Kinderdagverblijf moslimiseert....
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rijpt-in.dhtml
Het begin van het einde is weer een stukje dichterbij.... |
Is het niet logisch dat ouders zelf mogen aangeven wat hun kind al dan niet mag eten?
Kinderen met allergieën, ouders die vegetarisch zijn en dat ook zo willen voor hun eten, moslims, noem maar op... |
Citaat:
Voor de rest: allahu akbar! |
So? Is varkensvlees een elementair onderdeel van het dieet van peuters? Gaan die arme, blanke judeo-christelijke bloedjes een gewisse hongerdood tegemoet als ze niet dagelijks op hun stuk spek zuigen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op Linker-Oever naast een school een nieuwe sporthal gezet daar zitten alleen kinderen van vreemdelingen binnen. Zelfs aan het onthaal zit een marokkaan of turk. Het kan er niet leuker op worden? :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
Alweer met de billen bloot omwille van een bepaalde, geïmporteerde, bevolkingsgroep, daar ettert de wonde. |
Citaat:
|
'k Dacht het al....Crèche de oogappel in de Twee Hagenstraat.....ga daar eens rondlopen, je ziet meteen genoeg.
|
Citaat:
Neen. |
Is de toevoeging aan de titel er misschien pas later bijgekomen ?
Dit lees ik nu, als ik op de link klik, als titel: Kinderdagverblijf Aalst schrapt varkensvlees van het menu: schepen grijpt in Tuurlijk mogen ouders vinden en zelfs eisen dat de kindjes speciaal eten krijgen. De kostprijs moet doorgerekend worden. Vanzelfsprekend. . |
Citaat:
Ik neem aan dat er rekening mee gehouden wordt? |
Het is feitelijk heel eenvoudig. Zie maar in de natuur . Een immigrerende soort heeft geen natuurlijke vijanden en roeit de inheemse soort uit. Dat hebben de blanken in Amerika en in Australië gedaan. Dat doen alle vreemde vogels, insecten en planten in de natuur. Maak u geen illusie's, wij gaan ons ofwel moeten aanpassen of ook uitgeroeid worden. Onlangs heb ik in een intervieuw gehoord van een, volgens de krant "uit de zee geredde Afrikaanse vluchteling"." Maar nee man, wij zijn geen vluchtelingen, wij zijn kolonisten".
Onze kleinkinderen gaan ons haten voor wat we gedaan hebben. |
Citaat:
Maar hou het stil hè.... |
Citaat:
Zij mogen ook geen geneesmiddelen innemen. Het enige toegestane geneesmiddel is pipi van kamelen. Volgens "hun boek" geneest dat alle ziektes. |
Citaat:
|
Citaat:
De crèche kiest er zelf voor dit te doen. Ze konden evengoed beslissen varkensvlees te blijven serveren. Hoewel deze zin me doet twijfelen: "Telkens als dit op het menu stond, moesten er alternatieve maaltijden besteld worden voor alle peuters uit moslimgezinnen." Zou dit echt een wettelijke verplichting zijn? Mag een crèche niet gewoon kiezen om aan iedereen varkensvlees te serveren? Ouders die niet willen dat hun kind varkensvlees eten, zouden dan gewoon naar een andere crèche kunnen gaan die wél altijd maaltijden zonder varkensvlees aanbiedt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be