![]() |
Gewapende jongens van 13 en 14 jaar overvallen bakkerij
Nog chance dat het geen 1 april is.
Ik zou het niet geloofd hebben. (kuch) Amai dienen bakker. Hij zal wel met de pistolees gezeten hebben. Benieuwd of we hier nog het fijne van te horen gaan krijgen. Want we zullen toch graag wat forum-redetwisten. Waar halen zulke Vlaamse jongentjes een vuurwapen. Bij hunne papa die in een schietclub is natuurlijk. En van wie krijgen ze zo weinig zakgeld, dat ze dit op deze manier moeten aanvullen ? Ook van hunne papa natuurlijk. De gierigaard. titel: Gewapende jongens van 13 en 14 jaar overvallen bakkerij link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170412_02831537 Citaat:
|
13 en 14 jarigen proficiat 8O
Het gaat 'goed' met deze wereld!! (<-door Sarcasmus) Zonder verder gezever gelijk ophangen. Wil men terug naar de Middeleeuwen, het zij zo. :roll: |
Een gokje wagen mbt hun roots?
|
mannekes, 13 en 14 dat zijn kinderen.
laat ons dat zo houden. kinderen van het ondernemende type in dit geval, ze zaten in elk geval niet alleen maar binnen op de Wii te spelen. en hen toch enige ruimte geven voor stommiteiten. geen nood om die kinderen een doorgedreven opleiding tot beroepscrimineel te geven. vind het wel opmerkelijk dat ze alleen geld geeist hebben, en bvb ook niet een paar rijstvlaaikes of zo ... is dat artikel wel volledig? |
Gewapende overval noem ik geen "stommiteiten" meer. :?
Euthanaseren als een hond die bijt. |
Citaat:
|
Citaat:
Euthanaseren/ophangen suspended!!! Geen geld meer insteken voor een eventueel 'verblijf' in een 'gevangenis. Het zal de noest hardwerkende belastingbetaler alleen ten goede komen. :-D |
Citaat:
Euthanaseren/ophangen suspended!!! Geen geld meer insteken voor een eventueel 'verblijf' in een 'gevangenis. Het zal de noest hard werkende belastingbetaler alleen ten goede komen. :-D |
Citaat:
De bluts met de buil. |
die kinderen hebben toch niemand afgeschoten hé zeg ...
|
Ze gingen de buit in onze pensioenkas steken.
Want ze hadden gehoord dat zij daarvoor gingen moeten zorgen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel: of heb je een legale goklicentie? |
precies weer niemand vd forummers die een en ander uitgestoken heeft als kind hier :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't was per ongeluk, telt dat mee? Droge zomer, droge "wildernis", doosje lucifers....geen goei combinatie voor een 5-jarige. Toen konden we wel nog zonder risico op pedo en andere fielen buiten spelen. :? |
Citaat:
heb je toevallig ook (huis)dieren mishandeld in die periode ? :p ik bedoel maar, een beetje tollerant mag wel hé, dat zijn kinders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be