![]() |
precies little Russia bij mij om de hoek; niet te doen...
Ewel, ik merk dat hoe langer hoe meer op, alsook wanneer ik op de tram zit -> zie & hoor ik regelmatig van die oostblok types.... soms best wel grappig: denk ik dat het om een Belg - euh sorry Vlaamse/Vlaming, gaat, begint die toch wel niet in het Russisch als haar/zijn gsm afgaat bvb..... hahaha da's dan altijd weer verschieten al zeg ik het zelf :rofl: (alhoewel er bij zitten met van die typische oostblok looks, maar dat terzijde lol)
En nu ik recent m'n wasmachine moet laten nakijken en ik bijgevolg aangewezen ben op de wasserette om de hoek, waan ik me bij tijden precies ergens in Rusland ofzo, echt niet te doen.... men zegt iets van moslims enzo maar die zijn dus ook aan een soort van invasie bezig als men er even bij stilstaat.... LOL Discuss pls, merken jullie dit ook op? Thx ^^ |
ook hoe langer hoe meer auto's met PL in het straatbeeld.... alsook Polskie Delikatesy zaken.....
|
Nog niet veel van gemerkt.
|
onder elkaar spreken die dus geen Nederlands, voor zover de assimilatie, lol
|
Ben je nu ver uitgetrold ja?
|
hum trol ik?
|
Bij mij in de buurt is er al sinds een jaar of 10 een stevige aanwezigheid van Polen. De alcoholverkoop is er wel bij gevaren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan je ineens je appartementje eens deftig laten schilderen. |
Citaat:
|
Ik zie al 2 titels voor nieuwe boeken klaar;
1/Op de tram 2/In de wasserette |
Citaat:
Weer een erotische roman door ons bemmeke. |
Citaat:
Die zullen daar petatten en bloemkolen leveren zeker. :rofl: p.s. die nemen ook de verkeersregels die hier in ons land van toepassing zijn niet echt zo nauw. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Polen uitmaken voor Russen ... dat komt niet goed ze!
|
Op het openbaar vervoer is de toename van Oost-Europeanen sinds een paar jaar inderdaad opvallend. Dikwijls zijn het vrouwen die van een rijkere wijk komen waar ze gaan poetsen zijn. Ik denk dat Oost-Europese vrouwen de Afrikaanse echt aan het verdringen zijn in die branche.
|
De beste vrienden van m'n broer zijn zelfs twee Poolse broers.
Invasievelingen! O wacht, hehe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be