![]() |
Kan de Vlaamse Leeuw nog klauwen?
Kan de Vlaamse Leeuw nog klauwen?
Het symbool van Vlaanderen bij uitstek is de Leeuw van sabel op een veld van goud. Meer nog dan bokshandschoenen en borstels is dit symbool gerecupereerd door de racistische partij Vlaams Blok. Net daardoor zal -net zoals het Swastikasymbool voor eeuwig en altijd de link zal leggen met het nazisme van Hitler- de Vlaamse Leeuw ook altijd verbonden blijven met het verfoeilijke racisme van het Vlaams Blok. Het is mijn inziens dan ook raadzaam dat flaminganten opzoek gaan naar een nieuw symbool of een krachtig signaal uitzenden om hún symbool te redden uit de klauwen van de veroordeelde racisten. |
Citaat:
|
Zondag een massale volkstoeloop naar Antwerpen ! We gaan in de zoo een paar leeuwen halen... kunnen die beetjes eens gaan wandelen. :-D Leeuwenvlaggen zullen er genoeg zijn !
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
integendeel, hij zal terug klauwen
ik vind het in de eerste plaats erg laag bij de grond om het blok op deze manier dan toch even op de knieen te krijgen, vanaf heden 9 november 2004 is de vlaaming zijn stem kwijt.
Zullen we stilaan de spreuk op het wapenschild van belgie veranderen, "eendracht maakt macht",kan nu beter worden "'islam maakt macht". want die krijgen nu vrij spel om ons landje rustig over te nemen, iets waar ze al jaren met bezig zijn. |
Voor welk gestoord en/of onwetend mens is dat nu een Vlaams Blok-symbool?
Fuck off, ónze vlag is er voor alle Vlamingen |
Maak België dan unitair.
|
Citaat:
Pas op! Het kan. Als de Vlaamse flamingant duidelijk afstand neemt van de veroordeelde criminelen. |
Citaat:
|
We hebben de Leeuw niet alleen zijn rotte tanden getrokken, hij is eveneens gecas(satie)treerd. :lol:
|
Citaat:
|
De Vlaamse Leeuw is van het vlaamse volk. Het is niet omdat een partij, die 40% van de stemmen haalt, de Vlaamse Leeuw misbruikt, dat we daarom ons stuk geschiedenis in de vuilbak moeten gooien. Het is niet zo, omdat een deel van de flaminganten gecollaboreerd hebben met de Duitsers, dat alle flaminganten collaborateurs waren.
|
Citaat:
|
[size=4]De Vlaamse leeuw :[/size]
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dát kan niet moeilijk zijn, en de regio Vlaanderen zal er wel bij varen. |
Citaat:
Vrijwilligers mogen altijd komen proberen ze eraf te halen, ... ik zal ze met de inhoud van mjin waterkokerke een warme ontvangst geven. |
Wat? Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik niks met het Vlaams Blok te maken heb.
Ben jij soms geen goede vlaming, misschien, metser? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be