![]() |
die voor mij kreeg een moestuintje, maar ik niet :-(
Bij Albert Heijn loopt er momenteel een actie: per aankoopschijf van 15e krijgt men bij de kassa een moestuintje, is een mini doosje met aarde & zaadjes in....
Persoon voor mij kreeg er een aangeboden, er was een hele plateau in stock zag ik... maar mij sloeg de kassierster over. Ik heb er op het moment niet bij stilgestaan want was eerlijk gezegd niet op de hoogte van die actie. Pas bij het buitengaan besefte ik het, ook staat er op m'n kassaticket '1 moestuintje' vermits ik voor 16 eurokes en zoveel had.... Mja, best wel sneu.... ik ga voortaan niet meer langs die kassierster. Was er eentje met een sjaleke, maar dat terzijde, LOL. |
misschien wou de kassierster een niet-terechte uitkeringstrekker eens terugpakken. For what it's worth natuurlijk
|
dat zal het zijn eduard idd...
|
|
Ik dacht dat ge het had over zo een lapke grond aan de autobaan.
|
lol dit:
|
ah well, ik zal zelf wel een moestuintje beginnen, heb ik die kaaskoppen niet voor nodig..... pffff
|
|
Citaat:
|
eduard ik ben geen lamzak btw
|
|
Citaat:
lazy as hell. En dan nog frauderen met de sociale zekerheid ook |
ze hebben wel goede ideeën die Hollanders, jammer dat ik er nu pas weet van heb :-(
ah well dat zal me leren van als een bijna kluizenaar binnen te zitten.... |
Citaat:
en euh ik heb zelfs 2 extra boeken in het verschiet, want ik ben bezig hoor, is niet dat ik op m'n luie krent zit.......... o! en een 3de ivm Johan die vastzit in La Paz... jawel..... DUH |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na het ploegen wordt er gezaaid bembem, wist je dat niet ?
|
tavek funny maar ik heb reeds moestuintjes gehad by the way....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be