![]() |
Wat eet je uit eigen tuin?
Bij mij staat de munt,bieslook en oregano al flink hoog.Het wordt ook een goed jaar voor stekel -en jeneverbessen.Verder zit er in mijn vriezer nog appelmoes van vorig jaar(van amper 2 boompjes).Nu nog hopen dat mijn frambozen het goed gaan doen.
|
Kersen, appels, peren en pruimen.
Wellicht binnenkort: walnoten en bosbessen. Specifiek in deze tijd van het jaar: Look zonder look. |
Citaat:
|
De eerste patatjes, Anaïs dit jaar, komen al uit. :cheer:
Verder zitten de Violette Noir, Bionica, Rote Emma en Apache er ook al in. De Cornes des Gattes en Sarpo Mira is voor binnen een week of twee. 5 soorten tomatenplantjes krijgen hun tweede blaadjes. Munt, inderdaad, die staat ook al plukklaar. µ Hopelijk is het dit jaar beter dan vorig jaar. |
Citaat:
|
Frambozen in de zomer.
Voor de laatste keer, want ik denk dat er toevallig roundup op zal vallen... Vuile woekermiserie. |
Niets, want wij hebben geen moestuin.
|
Niet zoveel plaats.
Momenteel munt, bieslook, peterselie, laurier, tijm, oregano. In afwachting ook blauwe bessen, stekelbezen, frambozen, aardbeien en wiet. |
Citaat:
|
Munt, oregano, salie, pijpsjalot momenteel.
Later rabarber, frambozen, stekelbessen, aardbeien, peterselie, basilicum, courgetten en pompoenen. Roquette nog vergeten. Staat al binnen te ontkiemen. |
|
Citaat:
Of hangmatgewijs in andermans tuin gaan piepen ? |
Citaat:
zelfgekweekt zou ueberpervers zijn hé ?!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De groentjes zelf ! :-D Radijsjes nog vergeten, super simpel (als de naaktslakken wegblijven) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
We begonnen dat beter in het oog te houden, we braken daar 's nachts al eens in om te kijken hoe ver het stond en we hadden vlug door dat er daar voor een vriezer of vijf zes verse groenten stonden. Op zekere nacht, toen alles rijp was, haalden we met een paar mensen alles in één keer weg. Nu, die groenten waren wel lekker en al wat je wil, maar het meeste plezier hadden we de dag erna toen de Marokkaan langs kwam, hij kwam redelijk snel in alle staten daarbuiten gelopen, man dat was grappig, zes maand werk, alles verschwunden. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be