![]() |
Meer respect voor (autochtone) doppers dan voor 'harde werkers'
In deze fase van onze geschiedenis kan je niet anders dan meer respect hebben voor mensen die doppen en dus niet bijdragen tot de vernietiging van Europa, dan voor mensen die financieel bijdragen aan de vervanging van de autochtone Europeanen door belastingen te betalen.
Ik krijg echt waar het schijt van mensen die in deze tijd nog op de kap zitten van autochtone werklozen. Zo'n mensen moesten zich diep schamen. Die werklozen zijn namelijk het probleem niet. Zij zijn het probleem. Zij, met hun burgerlijk moraaltje van geld verdienen en braaf belastingen betalen. Zij zijn zo mogelijk het grootste probleem van deze tijd. Want zij houden dit systeem in stand door belastingen te betalen. Een systeem dat niets anders is dan een werktuig voor de totale etnische en culturele vernietiging van Europa. Dat kwaadaardige monster wordt voortdurend door hén gevoed. Pas op, ik heb niet gezegd dat ik respect heb voor luierikken. Ik hoop dat dat duidelijk is. Want voor de Goede Zaak moet er onophoudelijk gewerkt worden. Dag en nacht. Und Niemals erlahmen und Niemals ermüden und niemals verzagen und niemals verzweifeln! |
![]() :lol: |
Ik roep bij deze alle red pilled mensen om burgertrutten die op werklozen zitten te kappen onmiddellijk lik op stuk te geven.
Confronteer ze onmiddellijk en kordaat met de realiteit: 'Die werkloze betaalt niet mee aan de moslim-invasie. Gij wel. Wie is er op termijn schadelijker voor Europa denkt ge?' De burgertrut zal dan wellicht een eind beginnen te kronkelen, maar dan herhaalt ge gewoon rustig exact hetzelfde: 'Die werkloze betaalt niet mee aan de moslim-invasie. Gij wel. Wie is er op termijn schadelijker voor Europa denkt ge?' Heel kort en sec. |
Weer afgewezen op een sollicitatie?
|
|
Citaat:
Zou hij ook met een aandoening thuis zitten zoals zo veel scheve koppen hier op dit forum? |
Citaat:
En mijn aandoening is behoorlijk besmettelijk. ;-) |
Btw ik werk, maar zo weinig mogelijk.
Betaal zo weinig mogelijk belastingen. Ik zit niet op werklozen hun kap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarbon. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat heet zelfrelativering. Ik ben een man. |
Heb ik even chance.
Met pensioen zijnde, draag ik geen kloten meer bij. . |
Red pilled mensen. Altijd weer die fancy woordjes.
|
Citaat:
Betaald weliswaar, al is dat niet zoveel... Vandaag nog heb ik met jonge vluchtelingen satékes leren maken van rode eekhoorns die wel zelf hebben gevangen in het bos. |
On topic:
Thuleander had misschien eens wat beter opgelet in de les, dan kraamde hij dit soort onzin niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat was dat tijdverlies zeg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be