Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Inconvenient truth! " Op een dag zullen alle vrouwen hoofddoek moeten dragen!" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238487)

Anselmo 27 april 2017 14:19

Inconvenient truth! " Op een dag zullen alle vrouwen hoofddoek moeten dragen!"

OK het is een groene die het zegt, maar wie gaat hem tegenspreken ?
Als de houding van Europa tegenover de islam niet wijzigt van geduldig naar beperkend, dan is dit het toekomstbeeld van onze maatschappij.

En langs de kant van de linkse emancipatieve vrouwenbewegingen blijft het oorverdovend stil !

En bij deze maatregel zal het ook niet blijven !
Er staan nog mooie dagen te wachten voor de zeloten onder ons.

Citaat:

Oostenrijkse president: "Op een dag zullen alle vrouwen hoofddoek moeten dragen"

Citaat:

Alexander Van der Bellen heeft voor opschudding gezorgd met een ongewoon voorstel. Uit solidariteit met moslima's zouden alle vrouwen een hoofddoek moeten dragen, zo vindt de Oostenrijkse president. Het regent kritiek op sociale media. Hijzelf begrijpt de ophef niet
Citaat:

"Elke vrouw heeft het recht om zich te kleden hoe ze wil. Dat geldt voor alle vrouwen, niet alleen voor moslima's", zo verklaarde hij. "Maar wanneer het zo verdergaat (...) met de om zich heen grijpende islamofobie, zal de dag komen dat we aan alle vrouwen moeten vragen om een hoofddoek op te zetten uit solidariteit met de vrouwen die dat uit religieuze overwegingen doen."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-dragen.dhtml

Eurosceptic 27 april 2017 15:01

Ongeveer een jaar geleden opende ik een enquête met de vraag "Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?"

80% van dit forum heeft ja geantwoord, en ik ben daar ook van overtuigd.

Nochtans zien velen het vermijden van oorlog en het beschermen van hun kinderen tegen de Islam niet als prioriteit. De EU en de euro moeten blijkbaar verder. Het economische aspect is superieur aan het maatschappelijke.

Ik denk dat meer dan 50% van de lezers hier voor Macron zou stemmen ipv voor Marine Le Pen.

Voor mij kunnen die mensen allemaal de hoogste boom in.

de vuile muilekoek 27 april 2017 15:22

wie zegt dat dat gaat lukken? ik kuis er de kattenbak mee uit ..mocht het zover komen..

Skobelev 27 april 2017 17:32

Hier ook eens posten :

Doe die vent een burka aan, of een dwangbuis, of beter nog, beiden.

Pandareus 27 april 2017 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8437895)
Ongeveer een jaar geleden opende ik een enquête met de vraag "Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?"

80% van dit forum heeft ja geantwoord, en ik ben daar ook van overtuigd.

Nochtans zien velen het vermijden van oorlog en het beschermen van hun kinderen tegen de Islam niet als prioriteit. De EU en de euro moeten blijkbaar verder. Het economische aspect is superieur aan het maatschappelijke.

Ik denk dat meer dan 50% van de lezers hier voor Macron zou stemmen ipv voor Marine Le Pen.

Voor mij kunnen die mensen allemaal de hoogste boom in.

Nogal wiedes... Je kunt er toch niet ernstig van uit gaan dat de helft van dit forum uit fascisten bestaat ? Uit mensen die achter een partij van holocaust ontkenners aan hollen ?

Nierika 27 april 2017 18:16

Oikofobie is een term waar links nogal lacherig over doet.

Een uitspraak verzinnen die dichter bij de ware betekenis van het woord aanleunt dan deze, is nochtans volstrekt onmogelijk.

Vermoedelijk bedoelde Bourgeois ook iets in die aard toen hij deze week stelde dat integratie van 2 kanten moet komen.

Lang leve de achterlijkheid!

Peche 27 april 2017 18:34

Deze keer kan Europa niet zeggen dat ze het niet geweten hebben.

djimi 27 april 2017 19:06

Uit solidariteit met ongelovigen, homo's, alcoholiekers, overspeligen, voorhuwelijks-betrekkenden, joden en andere indésirables zouden 'de vrouwen' beter een baard en een kromzwaard dragen, en van tijd tot tijd luidop "Allahuakbar!" schreeuwend een islamist uit z'n lijden verlossen.

Anselmo 28 april 2017 00:44

Het blijft opmerkelijk hoe weinig en dan nog gelaten er op deze verklaring van Van der Bellen internationaal in de media gereageerd wordt !

Het is alsof men zich bij dit toekomstbeeld neergelegd heeft.

Kan men zich de heisa voorstellen wanneer Norbert Hofer bv zou voorgesteld hebben dat alle vrouwen in Oostenrijk een dirndl zouden moeten dragen.
Het kot zou te klein zijn en een verbod om nog te gaan skiën in Oostenrijk onvermijdelijk.

Eurosceptic 28 april 2017 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8438033)
Nogal wiedes... Je kunt er toch niet ernstig van uit gaan dat de helft van dit forum uit fascisten bestaat ? Uit mensen die achter een partij van holocaust ontkenners aan hollen ?

Altijd dezelfde platte beschimpingen tegen nationalisten.
Zelfde bij Trump, Farage en Wilders.
Fascisten, racisten, sexisten, Islamofoben (dat woord is ZO oneerlijk)

Meer isten dan er in het woordenboek staan.

Stemmen voor Macron is stemmen voor de uitverkoop van Europa aan de Islam. Stemmen voor een toekomst met no go zones voor je dochter. Stemmen voor de staatskas die barst door geïmporteerde profiteurs.

Eurosceptic 28 april 2017 05:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8438274)

Kan men zich de heisa voorstellen wanneer Norbert Hofer bv zou voorgesteld hebben dat alle vrouwen in Oostenrijk een dirndl zouden moeten dragen.
Het kot zou te klein zijn en een verbod om nog te gaan skiën in Oostenrijk onvermijdelijk.

De nabije toekomst.. In het lokale zwembad duikt de burkini trouwens al regelmatig op.

geertvdb 28 april 2017 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 8438042)
Oikofobie is een term waar links nogal lacherig over doet.

Geef toe , het is een grappig woord.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 8438042)
Een uitspraak verzinnen die dichter bij de ware betekenis van het woord aanleunt dan deze, is nochtans volstrekt onmogelijk.

Vermoedelijk bedoelde Bourgeois ook iets in die aard toen hij deze week stelde dat integratie van 2 kanten moet komen.

Lang leve de achterlijkheid!

Gelukkig dat u immuun bent daarvoor. Wat is toch het geheim van uw genie?

Skobelev 28 april 2017 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8438316)
Geef toe , het is een grappig woord.

Gelukkig dat u immuun bent daarvoor. Wat is toch het geheim van uw genie?

Oikofobie....
'k dacht dat het afkeer voor Griekse yoghurt was....:?

Anselmo 28 april 2017 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8438326)
Oikofobie....
'k dacht dat het afkeer voor Griekse yoghurt was....:?

:lol:

oikos = uitgesproken als eikes.

Klein Licht 28 april 2017 13:13

Ik wacht toch eerst op de dag dat moslimmannen een hoofddoek zullen dragen

uit solidariteit

DewareJakob 28 april 2017 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8438606)

uit solidariteit

Moslim en solidariteit (zeker met vrouwen) in één zin. Als Kerstmis en Pasen samenvallen zeker?

Zipper 28 april 2017 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 8438285)
Altijd dezelfde platte beschimpingen tegen nationalisten.
Zelfde bij Trump, Farage en Wilders.
Fascisten, racisten, sexisten, Islamofoben (dat woord is ZO oneerlijk)

Meer isten dan er in het woordenboek staan.

Stemmen voor Macron is stemmen voor de uitverkoop van Europa aan de Islam. Stemmen voor een toekomst met no go zones voor je dochter. Stemmen voor de staatskas die barst door geïmporteerde profiteurs.

de oorlog van 75jaar geleden is voor sommigen veel belangrijker.

Bad Attila 28 april 2017 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8438606)

uit solidariteit

Bedoel je dit?

of dit

of nog dit

Klein Licht 28 april 2017 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8438653)
Bedoel je dit?

Inderdaad, that's the spirit!

Maar dan in het dagdagelijkse leven en niet twee minuten voor een foto natuurlijk

Bad Attila 28 april 2017 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 8438711)
Inderdaad, that's the spirit!

Maar dan in het dagdagelijkse leven en niet twee minuten voor een foto natuurlijk

Wie zegt dat zij dat niet doen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be