Tantist |
12 november 2004 15:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Wat denken de forumleden van dit project?
|
Goed, maar niet betrouwbaar. Als starter is het handig, maar als ik echt betrouwbare info wil, neem ik mijn toevloed tot betaalde bronnen (afin ja, in de bieb betaal je wel niet).
Citaat:
Kan een project dat op vrijwilligers draait beter worden dan de professionele stuff?
|
Neen. En dat blijkt ook wel zo. Her en der is een en ander met een gekleurde pen geschreven. Zo maakt de BUB er een sport van hun lemma constant te censureren. Foundation is de enige die er zijn naam durft bij schrijven. Veel linksen gebruiken het als propagandastunt, maar ook van rechterkant durft men wel eens gekleurde teksten schrijven. Een tekenend voorbeeld was het lemma Indymedia, waar een communist, "Violet", per se wou censureren dat Indymedia zich als antikapitalistisch profileert (zelfs nadat er een link werd gegeven naar waar het op die site stond), en dat Indymedia.be tot 2X toe werd geregistreerd op adressen waar ook mantelorganisaties van de PVDA zich huisvesten...
Citaat:
Zou U er een bijdrage aan kunnen/durven/willen leveren?
|
Ikke? Nee toch!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:Domie/bijdrages
Citaat:
Een aantal mensen vinden het leuk om er allerhand obscenitieten tussen te plaatsen. Graag ook uw mening daarover.
|
Die worden er binnen de minuut tot het kwartier uitgefilterd. Ook massale beschadiging kan met 3 muisklikken hersteld worden.
Erger vind ik de oorlogen. Op de Engelse wiki is dit nog erger, maar bijvoorbeeld over Fahrenheit was er destijds een oorlog tussen de aanhangers van Fahrenheit=Pool en Fahrenheit=Duitser.
|