![]() |
Google fotografeert uw huis ...
BRON
En weer zijn ze daar met hun wagentjes die alle straten in 'beeld' willen brengen. U kan dat op een bepaalde manier 'blokkeren' dat ze uw huis fotograferen maar die werkwijze ontsnapt mij even. Nu is dat op zich best gek als u in een rijhuizenstraatje woonachtig bent want dan zie je tussen al de andere huizen er ééntje (dat van u blocked) staan dat 'gecamoufleerd' is. Het idiote is dat de mensen die de bewuste straat kennen ook direct weten wie daar woont of zie ik dat weer totaal verkeerd? Citaat:
|
Ja je kan dat blokkeren (het wazig maken). Feit is dat Google dat best standaard zou wazig maken en enkel als je het vraagt (winkels en zo) in detail zou weergeven.
Street view samen met Earth View is ideaal voor inbrekers om hun aktiviteiten te plannen. |
Inbrekers zijn niet bepaald mensen die veel moeite willen doen voor weinig buit.
Gebruik dat feit, en zorg dat uw woonst onappetijtelijk lijkt op Google. |
Citaat:
Of is dat enkel jouw fantasie ? Angstige fantasie ? . |
De absolute horror van de ruimtelijke ordening in Vlaanderen wordt steeds eenvoudiger consulteerbaar.Thx Google :-)
|
Citaat:
|
Even ter info dan maar ... de meningen over het al dan niet te willen 'blinderen' van uw huis, winkel of wat anders lopen best zwaar uit elkaar.
Google street view De manier om het toch maar even te 'verwijderen?' |
Spijtig - of is het gelukkig? - genoeg woon ik op een derde verdieping.
Als ik een woning op straatniveau had, hing ik reusachtige posters van reusachtige blote tetten aan alle ramen. Ik zou wel eens willen weten wat Google daarmee zou aanvangen. |
Citaat:
Ook stank is een goed hulpmiddel om ongewenst bezoek weg te houden ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat 'geheimzinnig' overkomt daar gaat men zeker zoeken. :lol: Citaat:
Met een kleine duidelijke verwijzing onder de blote dingen naar de 'tettendraad' alhier? |
En voorts hele levens op facebook en instagram zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor Google Street View kies je niet. |
Citaat:
. |
Uw moeder die ziet dat de ramen niet gewassen zijn. Allemaal zeer vervelende dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voel je je daar goed bij? |
Het zou een leuke actie zijn als iedereen massaal rondrijdende google auto's zou fotograferen en filmen (inclusief bestuurder) en vervolgens het beeldmateriaal allemaal te verzamelen op een site.
Je zou op die site dan ook een straatnaam of adres kunnen ingeven en vervolgens krijg je foto's/filmpjes van de google-auto (en bestuurder) die deze straat in beeld bracht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be