Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Cijfers criminele asielzoekers in doofpot gestopt in NL (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238531)

Vlad 30 april 2017 19:35

Cijfers criminele asielzoekers in doofpot gestopt in NL

Citaat:

De Nederlandse politie heeft informatie achtergehouden over de aard en de omvang van criminaliteit door asielzoekers. Dat gaf de politieleiding toe na een juridische procedure door De Telegraaf. De politie zou de krant een zwijgdeal hebben aangeboden.Bron.
Die cijfers over Duitsland in het artikel :S Zouden die echt zijn ? Of is dat fake news. Dat is straks bijna 20% van de vluchtelingen.

Demper 30 april 2017 21:16

Als men denkt aan asielzoekers, denkt men aan zwarte kindjes met een opgeblazen buikje en vliegen op de oogbollen.

In realiteit zijn de zogenaamde asielzoekers die naar hier komen predatoren.

Niet in nood maar uit op geld en seks.

Vlad 1 mei 2017 07:29

Ben net het boek Nederland Roofstaat van Edwald Vanvugt aan het lezen. Wat jij daar zegt komt bekend voor Demper. Om onze zonden weg te krijgen mag het nu eens omgekeerd.

Universalia 1 mei 2017 15:38

Citaat:

Cijfers criminele asielzoekers in doofpot gestopt in NL
Dat zal zich volgens mijn bescheiden mening echt niet alleen beperken tot Nederland, waar men cijfers in doofpotten stopt qua criminele asielzoekers.

andev 1 mei 2017 16:13

Men zit blijkbaar al zo erg in de shit dat er voor onze instanties niets anders meer opzit! Ze kunnen de binnengestroomde profiterende en crapuul-uithangende verrijkers al lang niet meer de baas. Ze weten niet waar ze ze nog zouden moeten stoppen. Ze "zijn gekend door gerecht en politie" maar ze laten lopen is het enige waartoe ze nog in staat zijn. Ze kunnen enkel nog een tijdje doen alsof ze van niets weten...
Waar we op af stevenen, financieel en maatschappelijk, is niets om naar uit te kijken! Arme kinderen en kleinkinderen: die gaan wat meemaken...

Universalia 1 mei 2017 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8440543)
Men zit blijkbaar al zo erg in de shit dat er voor onze instanties niets anders meer opzit! Ze kunnen de binnengestroomde profiterende en crapuul-uithangende verrijkers al lang niet meer de baas. Ze weten niet waar ze ze nog zouden moeten stoppen. Ze "zijn gekend door gerecht en politie" maar ze laten lopen is het enige waartoe ze nog in staat zijn. Ze kunnen enkel nog een tijdje doen alsof ze van niets weten...
Waar we op af stevenen, financieel en maatschappelijk, is niets om naar uit te kijken! Arme kinderen en kleinkinderen: die gaan wat meemaken...

Dus zoals ik altijd al schreef:

Uiteindelijk het 'Paard van Troje' de deur wijzen.

Bootvluchtelingen de deur wijzen, opvangen met een soort van 'Coast Guard boten' en na enige zorg gelijk terug naar 'huis' varen.

Geen jobs, geen kindergelden, geen winkels laten starten, geen haatkraaitempels meer laten bijzetten ... ellenlange lijst :roll:

Gipsy 1 mei 2017 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8440065)

Een beetje zoals wij allemaal dus.

Demper 1 mei 2017 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8440674)
Een beetje zoals wij allemaal dus.

Ik verkracht geen vrouwen op straat onder het oog van de politie.

de vuile muilekoek 1 mei 2017 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8440677)
Ik verkracht geen vrouwen op straat onder het oog van de politie.

Je verkracht ze ergens verdoken dan ?:lol:

Demper 1 mei 2017 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8440679)
Je verkracht ze ergens verdoken dan ?:lol:

Er zijn genoeg zatte sletten die zich aanbieden.

de vuile muilekoek 1 mei 2017 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8440681)

Ja ik grapte maar wat :lol:

de vuile muilekoek 1 mei 2017 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8440681)

allee Demper koelt dan zijn pap met zatte sletten:lol:

Demper 1 mei 2017 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8440687)
allee Demper koelt dan zijn pap met zatte sletten:lol:

Laat mij gerust.

TREBRON 2 mei 2017 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8440065)
Als men denkt aan asielzoekers, denkt men aan zwarte kindjes met een opgeblazen buikje en vliegen op de oogbollen.

In realiteit zijn de zogenaamde asielzoekers die naar hier komen predatoren.

Ik heb er eentje horen zeggen dat zij "geen" asielzoekers zijn maar "kolonisten" en dat we dat nog wel zullen ondervinden.

IJsboer 2 mei 2017 12:03

Hoeveel % van de asielzoekers zijn crimineel?
Hoeveel % van de groenten zijn lekker?

Vergelijkbare vragen waar moeilijk op te antwoorden valt.

IJsboer 2 mei 2017 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8440020)
Die cijfers over Duitsland in het artikel :S Zouden die echt zijn ? Of is dat fake news. Dat is straks bijna 20% van de vluchtelingen.

1 van die criminelen heeft onlangs een Vlaming aangevallen en met een mes gestoken. De hevige reactie op dit incident liet zich onmiddellijk vanuit de hoek van Vlaams Belang-aanhangers horen: Buldergelach, relativering en grapjes omdat het slachtoffer een pvda'er was.

djimi 3 mei 2017 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8441106)
1 van die criminelen heeft onlangs een Vlaming aangevallen en met een mes gestoken. De hevige reactie op dit incident liet zich onmiddellijk vanuit de hoek van Vlaams Belang-aanhangers horen: Buldergelach, relativering en grapjes omdat het slachtoffer een pvda'er was.

Ge gaat toch uw onderschrift

<< Een autochtoon aangevallen door Turk met mes -> schandalig
Koen Hedebouw aangevallen door Turk met mes -> lol
>>

moeten aanpassen, denk ik.

De voornaam van die pvda'er is immers niet Koen.

Lukkas 3 mei 2017 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8440166)
Ben net het boek Nederland Roofstaat van Edwald Vanvugt aan het lezen. Wat jij daar zegt komt bekend voor Demper. Om onze zonden weg te krijgen mag het nu eens omgekeerd.

Tja, dan moet bijna ieder volk boeten voor hun verleden. Wat hebben bijvoorbeeld de Arabieren allemaal niet uitgespookt?

Demper 4 mei 2017 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 8441016)
Ik heb er eentje horen zeggen dat zij "geen" asielzoekers zijn maar "kolonisten" en dat we dat nog wel zullen ondervinden.

Ja, daar heeft het volk nu eenmaal voor gekozen.

Hoe rapper ze deze deugden kunnen ondervinden, hoe liever ik het heb.

Geloof me vrij.

Peche 5 mei 2017 06:32

Antwerpen tsjokvol met radicalisten die voorbereidingen maken om Allah's vijanden te terroriseren. Het centraal station staat op punt aangevallen te worden.

Wat doet Bart Dewever? Het Keteltje sluiten.

Is er al een huiszoeking verricht in de Koepel? De Salafistische moskee op de kioskplaats in Hoboken? Hoe zit dat met die ex Syriëstrijders hier? Krijgen zij nog een uitkering en leefloon? Hoeveel meer migranten nemen wij jaarlijks op die potentieel terroristen zijn?

De aanslagen in Maalbeek en Zaventem zijn gepleegd door Francken zijn vluchtelingen met hulp van het kiesvee van de sossen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be