![]() |
Wordt dit de nieuwe trend van de vernieuwing?
Er gaat geen dag voorbij of er wordt ergens een vrouw gedood of dood gedumpt en verkracht .......
En wanneer gaat politiek België hier eens krachtdadig tegen optreden? Voor mij mogen ze de martelkamers terug openen voor dergelijke verachtelijke individuen. Ze roepen hier luid over emancipatie en gelijkheid voor beide geslachten maar binnenkort durft geen vrouw meer buiten te komen. Een schande is het. |
Citaat:
|
Eerder na het drinken van een paar Duvels.
Het moet gezegd : in Duitsland worden er al meer dan 130.000 asielzoekers verdacht van criminele feiten. Die cijfers zijn toch echt wel onthutsend. Het is duidelijk niet de crème dela crème uit Syrië en Noord Afrika die we hier zien binnen komen. |
Of zoiets :
Citaat:
Citaat:
Moslims die aanranders verschonen zoals katholieken pedofielen uit de wind plachten te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou daar de stuipen van krijgen .. de maatschappelijke verloedering .. de verharding in de samenleving , ook deels door de globalisering .... |
Citaat:
|
Citaat:
Om bij te bleiten, juist... |
Citaat:
Indien u gelijk moest hebben zou ik er zelfs blij om zijn dat ik mis ben. |
Citaat:
"Schijnt?" ook dat we "hier" "beschaafd?" zijn dus martelen mag niet, dit mag enkel door de anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
De mens blijft mens hoe dan ook maar het beest blijft beest hoe dan ook. Uiteraard zijn er ook mensen met minder of gestoorde hersenen ...... |
Pas als het gejank door de minaretten zal klinken, elke vrouw verplicht een boerka moet dragen en er speciale taksen voor kufr gehoffen worden, zullen de ogen open gaan. Te laat dus. Toen wij de boel koloniseerden in het zuiden was er al veel vlugger opstand. Er hebben zich nooit ergens honderd duizenden Europeanen gevestigd zonder massaal te zijn aangevallen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be