Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wordt dit de nieuwe trend van de vernieuwing? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=238540)

lamenielachen 1 mei 2017 08:28

Wordt dit de nieuwe trend van de vernieuwing?

Er gaat geen dag voorbij of er wordt ergens een vrouw gedood of dood gedumpt en verkracht .......
En wanneer gaat politiek België hier eens krachtdadig tegen optreden?
Voor mij mogen ze de martelkamers terug openen voor dergelijke verachtelijke individuen.
Ze roepen hier luid over emancipatie en gelijkheid voor beide geslachten maar binnenkort durft geen vrouw meer buiten te komen. Een schande is het.

Zeus 1 mei 2017 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 8440193)
Er gaat geen dag voorbij of er wordt ergens een vrouw gedood of dood gedumpt en verkracht .......
Voor mij mogen ze de martelkamers terug openen voor dergelijke verachtelijke individuen.
Ze roepen hier luid over emancipatie en gelijkheid voor beide geslachten maar binnenkort durft geen vrouw meer buiten te komen. Een schande is het.

Dit is ongetwijfeld een post ingegeven door ijzersterk statistisch materiaal en niet door een plotse vlaag van emotionaliteit na het lezen van een krantenkop.

Vlad 1 mei 2017 13:02

Eerder na het drinken van een paar Duvels.

Het moet gezegd : in Duitsland worden er al meer dan 130.000 asielzoekers verdacht van criminele feiten. Die cijfers zijn toch echt wel onthutsend. Het is duidelijk niet de crème dela crème uit Syrië en Noord Afrika die we hier zien binnen komen.

Vlad 1 mei 2017 13:12

Of zoiets :

Citaat:

'Groepen jongeren terroriseren Zwembad het Zuiderpark'

Het personeel van Zwembad het Zuiderpark in Den Haag luidt de noodklok over groepen jongeren die het bad zouden terroriseren. 'Dagelijks is er politieassistentie nodig om de jongeren er uit te zetten of te arresteren.'Bron.
Waarop je dan dit krijgt :

Citaat:

Aangifte tegen zwembadmedewerkers Zuiderpark

De Haagse partij Islam Democraten doet vandaag aangifte tegen (ex-)medewerkers van het Zuiderparkbad die anoniem een brief hadden geschreven over de wantoestanden in het zwembad. Volgens de partij hebben zij zich niet gehouden aan de integriteitsregels.Bron.

Moslims die aanranders verschonen zoals katholieken pedofielen uit de wind plachten te zetten.

Universalia 1 mei 2017 14:13

Citaat:

Misschien zit men van 'hogerhand' wel te wachten tot wij mensen er immuun voor geworden zijn, de barbaarse gang van zaken in tegenwoordige tijden, dan kan dat ook weeral 'zonder slag of stoot' zijn gangetje gaan zonder dat er een haan over kraait?

de vuile muilekoek 1 mei 2017 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8440455)
Misschien zit men van 'hogerhand' wel te wachten tot wij mensen er immuun voor geworden zijn, de barbaarse gang van zaken in tegenwoordige tijden, dan kan dat ook weeral 'zonder slag of stoot' zijn gangetje gaan zonder dat er een haan over kraait?

t'is al zo hé ...de meeste mensen reageren niet eens meer normaal .... ze zijn ZO onverschillig als wat ...ik zeg wel de meeste ,,:roll:

Universalia 1 mei 2017 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8440508)
t'is al zo hé ...de meeste mensen reageren niet eens meer normaal .... ze zijn ZO onverschillig als wat ...ik zeg wel de meeste ,,:roll:

Ja, eigenlijk wel :roll:

de vuile muilekoek 1 mei 2017 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8440513)
Ja, eigenlijk wel :roll:

hier ook op het forum ... soms die dwaze antwoorden op een ernstig maatschappelijk onderwerp zoals deze onderwerp hierboven ; van altijd de zelfde bende ... pluimvee kwekers die afkomen om ermee te spotten

ik zou daar de stuipen van krijgen ..

de maatschappelijke verloedering .. de verharding in de samenleving , ook deels door de globalisering ....

de vuile muilekoek 1 mei 2017 16:03

Citaat:

Citaat:

Beter met uw voorstel naar een of ander parlementair gaan ... ;-)

andev 1 mei 2017 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8440291)
Dit is ongetwijfeld een post ingegeven door ijzersterk statistisch materiaal en niet door een plotse vlaag van emotionaliteit na het lezen van een krantenkop.

Neen, het valt echt niet op dat de kranten zichzelf kunnen vullen met de heldendaden van vooral vreemde hoelewappers...
Om bij te bleiten, juist...

lamenielachen 1 mei 2017 16:44

Citaat:

Ik lees alle dagen diverse kranten en kan niet meer dan vast stellen dat dit de trieste werkelijkheid is.
Indien u gelijk moest hebben zou ik er zelfs blij om zijn dat ik mis ben.

lamenielachen 1 mei 2017 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8440534)
Beter met uw voorstel naar een of ander parlementair gaan ... ;-)

Weinig stemmekes met te winnen hé dus irrelevant.
"Schijnt?" ook dat we "hier" "beschaafd?" zijn dus martelen mag niet, dit mag enkel door de anderen.

lamenielachen 1 mei 2017 17:01

Citaat:

Na het lezen van de "zoveelste krantenkop" in dat verband is wel juist.

lamenielachen 1 mei 2017 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8440531)
hier ook op het forum ... soms die dwaze antwoorden op een ernstig maatschappelijk onderwerp zoals deze onderwerp hierboven ; van altijd de zelfde bende ... pluimvee kwekers die afkomen om ermee te spotten

ik zou daar de stuipen van krijgen ..

de maatschappelijke verloedering .. de verharding in de samenleving , ook deels door de globalisering ....

Ja je vraagt je af wie zo reageert? Dat zal al zeker geen vrouw zijn.
De mens blijft mens hoe dan ook maar het beest blijft beest hoe dan ook.
Uiteraard zijn er ook mensen met minder of gestoorde hersenen ......

Vlad 1 mei 2017 20:16

Pas als het gejank door de minaretten zal klinken, elke vrouw verplicht een boerka moet dragen en er speciale taksen voor kufr gehoffen worden, zullen de ogen open gaan. Te laat dus. Toen wij de boel koloniseerden in het zuiden was er al veel vlugger opstand. Er hebben zich nooit ergens honderd duizenden Europeanen gevestigd zonder massaal te zijn aangevallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be