![]() |
Macron en de Frexit: vuurwerk
Vuurwerk, maar zoals met alles bij Macron, grote waas van onduidelijkheid.
Maar toch dus: de EU hervormen is nodig. Ik hoop dat daarbij rekening gehouden zal worden met de argumenten van die mensen die alle nadelen van de EU op hun kop krijgen. En voor alle duidelijkheid: ik behoor daar niet bij; ik heb "chance". titel: Macron: ‘EU hervormen, of kans op Frexit’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170501_02859862 Citaat:
|
Zegt in feite twee keer niets.
Iedereen erkent dat de EU moet hervormd worden. De vraag is wat een hervorming inhoudt. Hervorming: EU leger, EU minimumloon, poolen van nationale overheidsschuld, vergroten EU budget, eigen Europese grenswacht, Europese Openbare Aanklager, eigen federale Europese politie, etc. Dat is niet de hervorming die Le Pen in gedachten heeft :) |
Stop met de mensen voor te liegen: de EU zal niet hervormen.
|
Er komt een verkiezing aan.
|
Citaat:
En ik ben relatief pro-eu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij als klein land dat leeft van export hebben alle baat bij een goed functionerende EU. We gaan het anders nogal geweten hebben. En als ik gedwongen wordt te kiezen tussen een nu middelmatig functionerende EU of géén EU, dan kies ik voor het eerste. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt steeds duidelijker. Afwachten tot de Duitse verkiezingen voorbij zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be