![]() |
De dochter van abvv-De Leeuw en het zilverfonds
Het strak half plan van De Leeuw (pensioenminimum 1500 euro) wordt druk besproken, ook op facebook.
Daar las ik onderstaand fragment. (maar eerst: strak half plan ? Zeer strak ! Ik zou er direct voor tekenen. Maar slechts een half plan. De stelling "waar kunnen we het geld halen" ontbreekt.) Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
In mei 2016 werd door de regering beslist om het zilverfonds op te doeken. In december 2016 werd dit door de kamer goedgekeurd. Het zilverfonds bestaat dus niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk moest men het niet opdoeken.
Want het heeft nooit bestaan. Een lege doos bestaat niet. . |
Citaat:
|
Ik las laatst dat het Amerikaanse federale pensioensysteem (het deel dat niet privaat is) werkt zoals het zilverfonds. Met de bijdragen die aan de overheid worden bijgedragen tijdens de loopbaan worden Amerikaanse staatsschulden gekocht. Als je dan op pensioen gaat ...
zelfde systeem dus als het Zilverfonds denk ik. De Leeuw hoort thuis in de gevangenis, net als zovele politici. Zijn dochter aan een postje helpen bij het Zilverfonds. Jakkes. Ik zou graag eens een lijst zien van familieleden van prominenten die ergens aan de staat werken eigenlijk. Maar dat zal niet rap gebeuren. Iedereen houdt iedereen het hand boven het hoofd. |
Citaat:
Maar het is een half plan. Want waar zou hij de centen vandaan halen ? Waar zou jij de centen vandaan halen ? De dotaties voor de bande de Laeken verminderen tot de pree van een generaal van het leger ? Plus ze een forfait van 1000 euro per maand aanrekenen voor het gratis wonen ? . |
was het weer 'allemaal op de kap van notionele Rudy'-dag mss?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ocharme onze notionele Rudy, denk ik dan. :-) |
Citaat:
Viel op de knieën en plengd' een bitt're traan! |
Citaat:
|
Citaat:
ik hou daar wel van zo van die woordgrapjes. |
Citaat:
Ook een goeie? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be