![]() |
Luka Rocco Magnotta, canadese cannibal killer, haast onherkenbaar nu in prison...
ik weet dat het best luguber is maar ik heb een soort van morbide fascinatie voor (serial) killers - vooral wanneer ze fysiek iets hebben wat maakt dat ze menig hart sneller zouden doen slaan....
zodoende Luka Rocco Magnotta, alias Eric Clinton Kirk Newman: https://en.wikipedia.org/wiki/Luka_Magnotta -> de canadese cannibal killer die een heuse internationale klopjacht en media heisa ontketende nadat ie het levenloze lichaam van z'n slachtoffer dumpte + er filmpjes op het net over verspreidde, zit momenteel een levenslange gevangenisstraf uit in wat ie naar eigen zeggen als 'a university campus-like setting omschrijft'.... wat me nog het meest verbaast is z'n fysieke transformatie sinds z'n arrestatie..... zo is ie ettelijke kilo's bijgekomen en is ie - althans voor mij - nauwelijks te herkennen tov voordien..... it is very disturbing, maar ik herken hem (bijna) niet: jullie? :o |
Citaat:
|
mss kan je met je Boursindieet nog een beetje aanvetten eerst, de man ziet eruit alsof hij een hongerke heeft.
|
Vrouwen worden dus verondersteld de wereld te redden?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be