![]() |
Regressie via hypnose
Ik ben te weten gekomen dat bepaald aantal mensen op aarde zéér beïnvloedbaar zijn voor hypnose.
Ik heb mij al targets uitgenodigd om op te oefenen }-) Hypnose is eigenlijk iemand in trance brengen en dan zijn ze volledig overgegeven aan uw macht. Via hypnose zou ik dan regressies willen doen. Zijn er mensen met ervaringen of mensen die mensen kennen? Een regressie is een reis naar het vorige leven. Er zijn gevallen van mensen die gedetailleerde beschrijvingen van hun vorig leven gaven onder hypnose. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is een regressie naar je vorige leven waarin je nog werkte wel een idee ?
|
Citaat:
|
Ik weet technisch gezien hoe je iemand moet hypnotiseren.
Maar de praktijk is wat anders. Voor hypnose moet je doodserieus zijn. Mijn probleem. Mensen schieten in de lach als ik ze hypnotiseer. Ze zijn dat niet gewoon van mij. Jammer, ik dacht misschien carrière te kunnen maken als hypnotherapeut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bembem hou uw alter ego eens in bedwang aub.
|
Citaat:
Zo, onmiddellijke link naar de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
Verdorie peche als ge ons tante Bertha tegenkomt vraag eens waar die kasbons zijn en of ze die diamanten gepikt heeft. |
Citaat:
:rofl: |
|
Jullie lachen ermee, maar er zijn wel degelijk verhalen waarin mensen in trance gaan en reizen naar een vorig leven.
Ik heb in mijn zeer naaste kringen mensen gekend die gehypnotiseerd waren door een lid van de straatmuzikanten "Katastroof" en zij reisden door hem ook naar een vorig leven. |
:silly:
|
Gij zijt ook in regressie
|
Ik ben aan het sloeberen van het gouden water.
|
![]() |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be