![]() |
"Vlaams Belang"is een betere naam.
Ik heb mij altijd geërgerd aan dienen BLOK.
Klinkt ouwbollig en weinig elegant. "Belang" klinkt zachter,maar vooral het is een tactisch betere naam voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik zie al vele oude dametjes "Vlaams Belang "verwarren met de vele lokale partijen van meneer de burgemeester die zich "gemeentebelangen" noemen.:-P |
Citaat:
|
Kosmetica is toch belangrijk in deze linkiewinkie samenleving.
Dat moet het blok toegeven.;-) |
Citaat:
Ik heb op dit ogenblik extreem weinig tijd, maar als 't ni Vlaamse Liga (VL) wordt zie ik mij genoopt om zwaar fysiek in te grijpen. Begrepen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Een geboortekaartje zou me wil kunnen zinnen. |
Citaat:
|
Wacht dacht ge van Vlaams Blok.a (dot a) of ook wel "Vlaams Blok �*nders" :)
|
Ik vind "Vlaams Belang" maar een domme, weinig zeggende naam. Maar het is en blijft slechts een naam, de inhoud is veel belangrijker, en die verandert niet.
|
Vlaamse Blok.
Kwestie van de PS, FDF en consoorten, een koekje van eigen verzuurd deeg terug te geven. 8) |
Citaat:
Niet doen hee! Braafjes je tricyclische nemen hoor! Niet teveel overwerken. |
Jammergenoeg is de domeinnaam vlaamsbelang.be niet geregistreerd door het Vlaams Blok..
|
Citaat:
|
Vlaamse Lego : lijkt mij wel leuk. Je kan hiermee nog iets opbouwen.
|
Citaat:
vlaamseliga.be daarentegen wel. |
Vlaamse klop
|
Mijn voorstel voor de nieuwe partij is ofwel: Vlaams Blok!, dus met uitroepteken, ofwel Vlaamse volkspartij.
Het Vlaams Blok is immers een brede Vlaams volkspartij en daarom zou deze benaming zeer goed de lading dekken. |
The importance of being Ernest
Vlaamse Boeren/ Veemarkt Bezoekers / Vrolijke Billenkletsers/ Vrije Bedronkenen/ Vogelwatch Brugge (& omstreken)/ Vandienen Boer (geen eieren)/ Vredevol Bulshitten/ Vriendelijke Basis/ Vaneigens (den)Belgik (nie)/ Vried (am)betant/Verenigde Balspelfederatie/ Vrije Berchemenaren (Borgerhoutenaren)/ Volleybalclub Beveren/ Vachovsky Breweries... Wat is er nu eigenlijk belachelijk ? Voor mijn part kunnen de heren een statuut aannemen dat bol staat van extreem-LINKSE idealen : het is het papier niet waard waarop het geschreven staat... Mijn argumenten ? Ze produceren slechts woorden in functie van de stemmen die ze ermee hopen te halen.. Nog een tip : met een fraai rechts-democratische principesverklaring mogen jullie misschien terug in mooie uniformen demonstreren brengt jullie gegarandeert enkele percenten kiezers surplus op bij de gemeenteraadsverkiezingen. Kunnen jullie in navolging van de pacifisten van enkele jaren geleden die bordjes plaatsen aan "hun" gemeentes met "Kernwapenvrije Gemeente" , bordjes plaatsen met "Islamvrije gemeente" / ik denk dat dergelijke propaganda er in moet gaan als zoete koek. (na de vernieŭwing zal nl. werkelijk alles nu mogen !) |
Citaat:
|
Vlaamse koekoek zou beter klinken !!:twisted:
Dan hebben de kleintjes tenminste plezier !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be